image Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Sikker på det er svindel? Darius er jo ikke ett norsk navn, kanskje han prøver å selge de i Norge også? Veit jo ingenting om hva som er tilfelle iallefall... Darius it's LT name, maybe it's same guy. but i can't understand why he not sold his wheels when him offered 10k It's more than he ask on LT now for this wheels. Where is logic?
noekult Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 hvorfor skulle det være svindel? er flere seriøse folk her fra polen/litauen osv..... Hehe tror det heller var litt morsomt at man ikke visste hvem som faktisk eide disse felgene - tror ikke dirtydicky prøvde å hinte noe som helst om folk fra Polen/Litauen
Sonicc Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Sikker på det er svindel? Darius er jo ikke ett norsk navn, kanskje han prøver å selge de i Norge også? Veit jo ingenting om hva som er tilfelle iallefall... Darius it's LT name, maybe it's same guy. but i can't understand why he not sold his wheels when him offered 10k It's more than he ask on LT now for this wheels. Where is logic? rims are mine, but I am not the one who placed an ad here and i don't know guy who did that either. here it's my ad : http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic. ... 1&t=101611 http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=58&t=64564 http://www.autogidas.lt/bbs-r16-11669692.html
DariusK Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 Jeg fant disse felger på litauisk forum. Er jo sjelden ting BBS RS så satt de til salgs her fordig ikke altid finner sån ting når du trenger. Sender deler ofte til bilen min og andre som trenger noe så tenkt å kjøppe de og hvis noen vært interesert selge videre. Har ikke tenkt å svindle noen men bare hjelpe selger å selge de, kjøpper å finne de, bli kjent med flere bil entusiaster og kanksje tjene litt. Ikke første gang jeg selger noe her aldri spurt noen å betale noe før de fikk varen. Solgt ikke for 10 000 pga var på ferie+ liker ikke å sende varer.
ThomasEK Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Kan jo ikke selge noe som ikke er ditt?? Hadde skjønt det hvis du kjøpte de først å hadde de liggende hos deg Men hadde jo vært det samme om du hadde hatt bilen din til salgs, også hadde jeg lagt ut salgs annonse itillegg med høyere pris og etter kjøper overførte penger til meg. Så sko jeg kjøpt den billigere ifra deg å gitt til kjøper... (ble litt forvirrende skreve men..) Det er vel å kalle svindel hvis du ikke har hatt direkte kontakt med selger om å viderformidle salgsannonsen her for å tjene litt extra som "mellom man"...
DariusK Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 Jeg kjenner ikke eier personlig men han var kontaktet før jeg satt de her. Og jeg sa hvis de skal bli interesse jeg ringer til deg og skal sende folk som skal komme å se på felger. Jeg har ikke skrevet at de er fra Litauen. Beklager for det... Men det var gjørt pga dårlig Litauens rykte pga noen få søppel folk fra der... Ikke alle er like der.. men det ikke alle førstår.
ThomasEK Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 rims are mine, but I am not the one who placed an ad here and i don't know guy who did that either. I rest my case... Tror ihvertfall ikke DU får solgt de her inne lengre ihvertfall
NA Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Ja, det får man si. Glad jeg ikke fikk igjennom budet mitt på disse. Stilte spørsmål om tilstand osv også har du ikke sett felgene i virkeligheten engang
DariusK Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 rims are mine, but I am not the one who placed an ad here and i don't know guy who did that either. I rest my case... Tror ihvertfall ikke DU får solgt de her inne lengre ihvertfall Det er samme for meg. Tjene? 3100 er ca 7200Kr må noen hente de i Litauen 500kr + frakt til norge 1000-1500 kr + moms + frakt i Norge. Det er ikke noe å tjene fra i det hele tat. Jeg satt de har ikke for å tjene noe. Når du for katalogen fra selger o han sier at det må bestiles er det også svindel? Han selger noe som er ikke hans og tjener penger.
knut_olestad Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Det du bomma på var å IKKE opplyse at felgene ikke var dine i utgangspunktet.
DariusK Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 Ja, det får man si. Glad jeg ikke fikk igjennom budet mitt på disse. Stilte spørsmål om tilstand osv også har du ikke sett felgene i virkeligheten engang Jeg pleier å kjøpe noe før jeg selger men den gangen ble ikke sånt pga var optatt jeg og min venn fra litauen fordig enn bud firma ødelagt dører jeg sendt til en bil jeg reparer. Så det var mye styr med de der og jeg var på vei til ferie så det var ikke gjørt... Hvis de felgene til slutt viste seg å være anderledes enn eier sa da hadde jeg sagt sorry det kan jeg ikke selge til deg.
NA Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Du burde uansett si fra om hvordan landet ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå