Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

problem solved :D

tørket ut bagasjerommet med byggtørke, koblet fra IBS, full diagnose scan og slettet alle feilkoder fra minnet :-)

• 7 months later...
Skrevet

Hei har nå etter to dager med regn, hatt min E61 2008 ute..... startet fikk masse feilmeldinger, blant annet at battery extrem low eller noe. kjørte ned til Bilia og de trodde feilmeldingene kom pga batteriet. kjørte hjem og flere feilkmeldinger kom på vei hjem. Skulle ned til batteriet når jeg kom hjem for å lade det, men det som møtte meg var veldig fuktig bagasje på høyre side og i rommet under var det veldig fuktig og antydning til vanndam heiste opp dette og ned til stoffbrønnen der hengerfeste skal ligge, og der var det mye vann. fikk tørket opp vannet og rivi ut stoffbrønnen og der lå ett isiporlokk, tok opp dette og vannet bare drøpp av, og der la alle styringsboksene dynket i vann i isoporlommene nede i brønnen.

Har nå fått tørket opp og koblet av batteriet for det freste nedi der...

What to do????? er dette en reklamasjon/garantissak mot BMW

Ser ut som om vannet har kommet ned over Høyre baklyt...

mvh frustrert BMW eier

Skrevet

Dette skyldes nok tette dreneringer til panoramataket. Tar du av bakfangern så ser du slangene som kommer ut i bakant av skjermen - en på hver side. I enden av slangene sitter det en propp/innsnevring som gjør det samler seg dritt og tetter dreneringen. Riv av "proppene", pell ut/stak/rens og sett på igjen bakfanger - uten å sette på igjen proppene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...