bmw520 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 vindus visker/spyler arm til turing, har du den? altså den armer på rattsammen? Det har jeg vettu sender du? skal ha den av deg, hvis den ikke er "oppbrukt" Sånne små ting kan jeg sende. oppbrukt å oppbrukt. var nå iværtfall i orden da bilen var i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 om de hvite strekene på viskeren ikke er slitt bort, så byr jeg på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 om de hvite strekene på viskeren ikke er slitt bort, så byr jeg på pm Skal sjekke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geowitsji Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 hei, hvordan er dørene å bakluken på den grønne, mye rust ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 hei, hvordan er dørene å bakluken på den grønne, mye rust ? Tror ikke de er så gæli. men helt rustfritt er det nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Fjærer/dempere på bil nr2 fortsatt der? Er de orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Fjærer/dempere på bil nr2 fortsatt der?Er de orginale? Dem er der fortsatt. men tror framfjærende er kappa en runde eller no. bil nr1 har alt orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Har du komplett eksosanlegg til stv ?? med oppheng helst. Jeg har, men vet ikke tilstanden på det pr dags dato Er det i god nok stand til å gå gjennom eu?? Og har du visker overføringa framme?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Har du komplett eksosanlegg til stv ?? med oppheng helst. Jeg har, men vet ikke tilstanden på det pr dags dato Er det i god nok stand til å gå gjennom eu?? Og har du visker overføringa framme?? Hva er det du mener som er i god nok stand til å gå igjennom eu? om det er eksosanlegget du sikter til, noe jeg tror så skrev jeg at jeg ikke vet tilstanden på det. ikke fått sjekket det. ingen av bilene står der jeg bor pga huskjøp. skal hente dem i nærmeste framtid. har ikke akkurat vært så stor pågang i vinter ang deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 hei! har å hå kikket på den visker armen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 hei! har å hå kikket på den visker armen ? Den er bra på den grønne, men ikke på den blå. men i den grønne så står motoren fortsatt i, å det er ikke bare bare å skru den ut. er litt jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Skulle hatt elmotor til opning av glassdel på bakluke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Har det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Bumper litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reinholdter Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Hat du skiva som sitter inne i reimhjulet til AC pumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå