Kristiansan'årn Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Er all den plastiken som er i bakluka hel? hvis den er det kan jeg gi deg nærmere beskrivelse av hva Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Hat du skiva som sitter inne i reimhjulet til AC pumpa? Sitter ac pumpe på motoren, så da regner jeg med at jeg har den skiva også. men er det mye arb med å ta ut den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Er all den plastiken som er i bakluka hel? hvis den er det kan jeg gi deg nærmere beskrivelse av hva Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Nei, den er ikke iorden, vanlig det på disse lukene dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Er all den plastiken som er i bakluka hel? hvis den er det kan jeg gi deg nærmere beskrivelse av hva Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Nei, den er ikke iorden, vanlig det på disse lukene dessverre Doh ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reinholdter Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Nei det er ikke mye arbeid..Skiva sitter helt i fronten på acen alltså inne i reimhjulet til ac pumpa. trenger skiva + mutter. Så det er snakk om å løsne 1 stk mutter! Hvor mye skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Nei det er ikke mye arbeid..Skiva sitter helt i fronten på acen alltså inne i reimhjulet til ac pumpa. trenger skiva + mutter. Så det er snakk om å løsne 1 stk mutter! Hvor mye skal du ha for det? Okay gi meg et bud da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reinholdter Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Har sendt deg mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Verken fått PM eller e-post jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Har sendt deg mail Skulle du ikke ha skiva å mutteren? ikke hørt no mer jeg.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Har fortsatt masse deler. ingen som gidder å kjøpe alt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikMoi Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Har du komplett eksosanlegg? og støtdemper høgre bak m/nivåreguelring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Har du komplett eksosanlegg? og støtdemper høgre bak m/nivåreguelring? Ha eksosanlegg. men ikke støtdemper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 ALT JEG HAR AV DELER OG BILER, SELGES NÅ FOR 7000KR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Hm, ingen som driver med e34 lenger? masse gode deler her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Hm, trodde dette var billig jeg.er jo 2 biler med masse deler utenom. tror jeg vil påstå det er deler til å sette sammen begge bilene, med unntak av girkasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå