vingebil411 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Hei hei Er ein stolt eigar av ein bmw E39! Men er ein del eg lurar på. Har diesel, men når eg gløder den,kommer det ikkje opp nokon glødelampe? Kommer heller ikkje opp nokon setebelte varsling viss eg kjører uten setebelte. Har check control og alt det der. Og sikkert det spørsmålet der florer tusenvis av poster her inne, Nemlig Webasto. Står ei brikke med eine dempartårnet, 5kw Webasto C&Z vil det seie hjelpevarmar og parkvarmer? (har ikkje fjernkontroll) Dette er noko av det eg kom på eg trenger litt tips om Takkar for alle tilbakemeldingar!
Ivers1fte Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Når jeg skal starte min diesel så kommer det heller ikke opp noen glødelampe faktisk. Varsler heller ikke om setebelte. Det med webasto kan jeg desverre ikke svare på
mbruer Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Hvis du har webasto med timer så skal du kunne justere den på kjørecomputer/navienehet... Webasto har stortsett alle moderne dieselbiler.. Men det er tilvalg å få som parkeringsvarmer.. Så du har sikkert bare hjelpevarmer.. Men går ann å få montert fjernwstyring..
Dan Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Mulig du har forvarmer og da står det "pre heating" eller "vörgluhren" i displayet under speedoen når du slår på tenningen.
Otis Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Hei heiEr ein stolt eigar av ein bmw E39! Men er ein del eg lurar på. Har diesel, men når eg gløder den,kommer det ikkje opp nokon glødelampe? Kommer heller ikkje opp nokon setebelte varsling viss eg kjører uten setebelte. Har check control og alt det der. Og sikkert det spørsmålet der florer tusenvis av poster her inne, Nemlig Webasto. Står ei brikke med eine dempartårnet, 5kw Webasto C&Z vil det seie hjelpevarmar og parkvarmer? (har ikkje fjernkontroll) Dette er noko av det eg kom på eg trenger litt tips om Takkar for alle tilbakemeldingar! Om du har store OBC med tekst display vil det stå at den "pre heating" når det er kaldt nok. Alt ifra +11 grader for min bil virker det som. Men ikke hver eneste gang heller. E39 i Europa har ikke setebelte varsling. Om du har navi, så kan du med veldig stor sannsynlighet få kodet om Webastoen til parkeringsvarmer. Det kunne jeg Det er nice! Uansett så kan du kjøpe dette for å få parkeringsvarmer; http://shop.ebay.de/i.html?_from=R40&_t ... Categories
vingebil411 Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Har ikkje Navi men står i MID konsollen, set 1 set 2 kommer eit lys på når eg slår på webastoen, Håper det er parkvarmer. viss ikkje får eg ta ein Tur til Bmw slik dei kan kode den til parkvarmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå