iittala Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Jeg har hatt en slik ettermontert startsperre-sak i en e34, noe svineri som sagt. Der satt det en boks et sted under dashen (husker ikke hvor), det var ingenting å se ved motorstyringen. I midt hode ville det vært rart om ledningene til startsperren var tilgjengelige ved motorstyringen, fordi da blir det jo veldig enkelt å komme til for å kople den vekk. Og det er jo ikke akkurat hensikten med den.. Jeg ville fulgt ledningene fra der hvor den ettermonterte dingsen i dashen er, så finner du nok problemet.
Arimanni Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Kunne tenkt meg å sett ein DIY når det gjelder den startsperren - har samme jevelskapet på min bil -.-
Raastad Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 vis det er noen som har peil på den dritten å kan komme å fikse d så betaler jeg for det=) vestfold tønsberg =)
Klovny Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Lurer litt på om det er snakk om den bilen som ligger på autodb.no? Den så litt intresang ut, men vis det ikke er lett å få start på den er det ikke så fett! ????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå