Toralfen Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 fant en chip på Ebay til 124,76kr inkl frakt:P noen som kjenner til denne, eventuelt hva mer man må gjøre enn å bytte ut den gamle, øke bensin trykket osv.? http://viewitem.eim.ebay.no/High-Perfor ... 81994/item
PenguiN- Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Jeg hadde ikke montert noe i hjernen på min bil som kostet under 150,- nei.
Fekzen Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 hehe, lotteri. Det kan bli betydligt dyrare och jobbigare om motorn skadas. Hör av dig till någon som seriöst gör egna program och mappar bilar för att få en bra inställning. Mvh// A.Fekzen
Toralfen Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 jo sant, men det koster ikke så forbanna mye å produserer en liten IC. Greit det koster jo en del å utvikle de, men 2-3000 kr er litt mye for en sak det koster 5-20 kr ut av fabrikken. Men får søke litt rund å se om noen kan fortelle hva dette er.
Fekzen Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Det är bara utvecklingen som kostar. Det tar otroligt mycket tid att lära sig hur styrsystemen är uppbyggda och vilka mappar i programmet man ska använda sig av för att på ett säkert sätt kunna plocka ur mer effekt. Det är därför tiden man lagt ner är inbakat i priset. Så någon som säljer ett chip för 15o kr vet antagligen inte ens vad det är för något som sitter i den ic kretsen för dem har troligen inte ens tittat i programmet. Jag driver med chipning i Sverige och kan ordna bra priser på bra chip. Håller framförallt på med Bmw och Bmwturbo. Går bra skicka mig PM hvis du är intressert. Mvh// A.Fekzen
Toralfen Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 bare for morro. her er en til nesten 600, noen som har erfaring? http://viewitem.eim.ebay.no/BMW-E30-325 ... 67289/item
Joachim_M5 Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Denne diskusjonen er igrunn latterlig, og Fekzen har rett! Skal du først kjøpe chip til en gammel sugemotor så må du ihverfall kjøpe noe som er skikkelig laga av noen som har kontroll på hva de holder på med. Det er i utgangspunktet så lite å hente at å kjøpe billig e-bay chip virker helt meningsløst. Kjøpte selv chip til en 325i til et par tusen kroner for 7-8 år siden. Kunne likegodt kasta pengene ut vinduet!
Toralfen Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Denne diskusjonen er igrunn latterlig, og Fekzen har rett! Skal du først kjøpe chip til en gammel sugemotor så må du ihverfall kjøpe noe som er skikkelig laga av noen som har kontroll på hva de holder på med. Det er i utgangspunktet så lite å hente at å kjøpe billig e-bay chip virker helt meningsløst.Kjøpte selv chip til en 325i til et par tusen kroner for 7-8 år siden. Kunne likegodt kasta pengene ut vinduet! Diskusjon? Jeg bare spør om noen har testa ut noen av disse. Ok, så alt som blir solgt på e-bay er billig møkk pluttselig nå? er jo ikke mange seriøse folk som selger på ebay sååå...
Joachim_M5 Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Diskusjon/tema, det var nå slik jeg skrev det i farten... Nei for all del, mye bra som selges på ebay. Men akkurat i dette tilfellet så hadde jeg for min del heller satset på en chip fra f.eks Fekzen, for han vet jeg har laget mye bra, og han driver med dette. Med en e-bay chip kan du fort risikere at det bare er turtallsperra som er flytta. Men det er dine penger, så du får gjøre som du vil.
Fekzen Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Ebay chip är ett lotteri, det kan bli en bra affär och det kan bli en dålig affär. Du kan också handla upp pengarna på Börsen, kan bli bra eller kan bli dåligt. Köp inga ebay chip från usa bara för dem har annat bränsle där borta så har du otur kan du få ett chip som ger dig mindre effekt än ditt originalchip. Mvh// A.Fekzen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå