Glema Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Tar en sjangs og lager denne tråden under prosjekter. Har handlet meg en 92 mod 520 med 310.000 på telleren. Den er i veldig shaby stand (rust finnes), men planen er å fikse den i litt nå å litt da prinsippet, derfor kalte jeg tråden for SlowMo Blir vel å få mye teknisk assistanse fra Stoner her på forumet da min mekaniske kunnskap er i like dårlig stand som bilen
lasseln Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Planen er å ha den som bruks/vinterbil da eller? Eller bare et koseprosjekt?
stoner Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 ja, bare å sei ifra så skal vi bynne betalinga blir like mange tima bak rattet som under biln når den bi ferdi
Glema Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Planen er å ha den som bruks/vinterbil da eller? Eller bare et koseprosjekt? Begge deler egentlig Har og alt for mange "urealistiske" planer for den og, men får se va tiden bringer. ja, bare å sei ifra så skal vi bynne betalinga blir like mange tima bak rattet som under biln når den bi ferdi Ikke vest du ska bulke denna like mye som 740'en kan heller betale i pils, HAHAHA
Glema Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Har idag fått koblet opp tåkelysene som jeg kjøpte fra Azeton, da de som sto på manglet både festeklips og diverse
LasseEllingsen Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Tror jeg hadde begynt med å kjøpe en kanne avfetting
Bjornhbjelland Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Tror jeg hadde begynt med å kjøpe en kanne avfetting
Glema Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Heyheyhey, ikke mobb Men tok en rask vask når jeg kom hjem med den. Lakken på motordekslet bynte å flasse av når jeg vaska, så nå ser det ut som den har herpes
Kennethe34 Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Nesten helt lik som min jo! Skjedd noe her i det siste? Regner foresten med at denne blir å se på aspelund i vinter?
Glema Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 SKjedd fint lite egentli. Er eu-ok tel i januar, men begge kanalene bak må byttes så det begynner å se mørkt ut for denna her. Men har holdt på å skifte olje på den idag da jeg fikk meg en liten overraskelse. Bilder kommer ikveld
Glema Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Skiftet som sagt olje idag: Å når jeg skrudde ut bunnpluggen så var det bare halve pluggen som kom ut..... Resten sto igjen. Så da var det å stresse avgårde å kjøpe ny bunnplugg før alt av bilrekvisita butikker stengte.
Kennethe34 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Bra du fikk ordna det så kjapt Hvordan var det å få ut restene? Foresten, hvorfor er fangeren av?
Glema Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 Fikk hjelp av naboen som har jobbet som mekaniker. Slo inn en stor torx og vridde/skrudde den forsiktig ut. Kommer ikke opp på rampen med fangeren på ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå