Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar en sjangs og lager denne tråden under prosjekter.

Har handlet meg en 92 mod 520 med 310.000 på telleren.

Den er i veldig shaby stand (rust finnes), men planen er å fikse den i litt nå å litt da prinsippet, derfor kalte jeg tråden for SlowMo 8)

Blir vel å få mye teknisk assistanse fra Stoner her på forumet da min mekaniske kunnskap er i like dårlig stand som bilen :mrgreen:

1ga9ptyqkmw93lyqsejq.jpg

06zocyt4ydvftyu2lue7.jpg

7usy1mhwrcodm88za2jw.jpg

Skrevet
Planen er å ha den som bruks/vinterbil da eller? Eller bare et koseprosjekt?

Begge deler egentlig :)

Har og alt for mange "urealistiske" planer for den og, men får se va tiden bringer.

ja, bare å sei ifra så skal vi bynne ;) betalinga blir like mange tima bak rattet som under biln når den bi ferdi ;)

Ikke vest du ska bulke denna like mye som 740'en :P kan heller betale i pils, HAHAHA :lol:

Skrevet

Har idag fått koblet opp tåkelysene som jeg kjøpte fra Azeton, da de som sto på manglet både festeklips og diverse :)

1oxwqfymqenlt9e1om1x.jpg

Skrevet

Heyheyhey, ikke mobb :P

Men tok en rask vask når jeg kom hjem med den. Lakken på motordekslet bynte å flasse av når jeg vaska, så nå ser det ut som den har herpes :P

• 2 months later...
Skrevet

SKjedd fint lite egentli. Er eu-ok tel i januar, men begge kanalene bak må byttes så det begynner å se mørkt ut for denna her.

Men har holdt på å skifte olje på den idag da jeg fikk meg en liten overraskelse.

Bilder kommer ikveld :)

Skrevet

Skiftet som sagt olje idag:

2011-11-21170558.jpg

Å når jeg skrudde ut bunnpluggen så var det bare halve pluggen som kom ut.....

Resten sto igjen.

2011-11-21175111.jpg

Så da var det å stresse avgårde å kjøpe ny bunnplugg før alt av bilrekvisita butikker stengte.

2011-11-21160953.jpg

Skrevet

Fikk hjelp av naboen som har jobbet som mekaniker. Slo inn en stor torx og vridde/skrudde den forsiktig ut.

Kommer ikke opp på rampen med fangeren på ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...