hermanoo90 Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Hei Selger min ca 2 mnd NYE Samsung Galaxy S2. Selges til høystbydende over 3000kr Bare mobilen har blitt brukt og i løpet av de 2 mnd med beskyttelse på baksiden. Hele esken med all utstyr er ubrukt og helt nytt i embalasjen. Skjermen er meget fin! Den er kjøpt i Telekiosken og har full garanti og reklamasjonssrett. Kvittering medfølger Kjøpte den for 4999. TELEFONEN ER ÅPEN FOR ALLE SIM KORT! Fått terningkast 6 i ALLE tester. Bare å google den så finner du mye fin info om den Gode sider er: http://www.gsmarena.com http://www.amobil.no http://www.mobilen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Hvordan er det med stabiliteten og batterikapasiteten? Og hvorfor skal du selge en 2mnd gammal telefon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Skal kjøpe Ny telefon, denne var ikke for meg, skal ha Iphone igjen. Stabilteten er perfekt, og batterikapasitet overgår alle touch telefoner på markedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Kjenner 4-5 stk som har denne telefonen (meg inkl.), og ingen har vært misfornøyde meg bekjent. Ellers vil det alltids være enkelte småbugs på helt nye smarttelefoner, men dette ordnes sakte men sikkert etterhvert som nye firmwares kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Suverent beste telefon på markedet, hatt min i et par uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Her er bilder av Mobiltelefonen. Har også tatt av ''Case-Mate'' Beskyttelsen og alt tilbehør som følger med i esken. Komplett eske Eneste som mangler er bilde av laderen, men den er i veggen nede, og gadd ikke å hente den for å ta bilde av en simpel lader... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 vet ikke om det sto i første post, men er den operatørlåst? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Nei, den er åpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 damn, da skulle jeg hatt cash kontant nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 har du lagt den ut på finn?, der blir den solgt med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 prøver her først og gir et godt tilbud til bimmersgutta, hvis ikke blir det finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 En suveren telefon. Hatt min i 4 mnd'er nå og er kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Yes, den er knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Jeg vil ha, jeg vil ha. Du holder den av til meg til i mårra pus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå