tic`n Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Dette er den første e36'n jeg har hatt, og kom over no snodig i går. Gjelder vindusviskere. Satte på viskerene på første hakk etter interval-innstillingen, kom så inn i et kryss der jeg måtte stoppe helt. Viskerene gikk da over i intervall-modus, og så fort jeg kjørte igjen gikk de tilbake til der de sto innstilt. Lurer på om dette er orginalt på e36?
Kjexx Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Mye sprøtt ekstrautstyr på de der.. Du får slenge ut skiltnr på utstyrs tråden så får du nok svar på det..
Fredrik Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Dette er den første e36'n jeg har hatt, og kom over no snodig i går.Gjelder vindusviskere. Satte på viskerene på første hakk etter interval-innstillingen, kom så inn i et kryss der jeg måtte stoppe helt. Viskerene gikk da over i intervall-modus, og så fort jeg kjørte igjen gikk de tilbake til der de sto innstilt. Lurer på om dette er orginalt på e36? Denne funksjonen er standard på både E36 og E46. Sikkert også på de fleste andre nyere BMW modellene.
tic`n Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Takker for svar. Egentlig en litt spesiell funksjon..
in2you Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Eg liker best å kunne stille inn egen intervall på E36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå