sufii Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Hei, nå synes jeg det er på tide å få lakkert noen deler på bilen, men lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan skaffe lakk til en rimelig pris. Er snakk om en front fanger og en bakfanger. Aner ikke hvor mye lakk jeg trenger, men noen som har noen kontakter på billakk til en god pris så gjerne si ifra. takk på forhånd
Reef89 Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Du kan jo høre på ditt nærmeste lakkverskted. Mekonomen selger også lakk, grunning og alt du trenger liksom.
sufii Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 njaa, tenkte å høre imorgen. Men er mange som kjenner folk som selger lakk til en billig penge. Så ville bare forhøre meg litt rundt før jeg bestemmer meg.
gnilb Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Torshov selger bokser men vet ikke om det er aktuelt for deg eller ikke. Der tar du med fargekoden og får den fargen du trenger
sufii Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Trenger ikke bokser, trenger flytende. Lakken skal i en lakkpistol.
Brian Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Er vel bare å dra innom en hvilken som helst lakkerer vel? Tror de blander til deg. Lakkspesialisten eller lignende steder har sikkert.
sufii Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Jeg vet hvem som har lakk og hvem som ikke har, men er vel noen som vet om noen ikke så kjente steder som selger lakk for litt billigere penge enn de andre kjente stedene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå