Gå til innhold

Lasseln's E39 520d Touring - SOLGT!

lasseln
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

rondell 10x18?

10x18 bak, og 8,5x10 forran ;)

Kommer det snart chrom-grill istedet for den FÆLE sorte greia?? :mrgreen::mrgreen:

Kommer snart chrome overalt og fast and the furious bodykit og dekaler, vent å se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10x18 bak, og 8,5x10 forran ;)

Damn, det blire dorull felger foran :mrgreen:

Hvilken dekk dim. skal du kjøre på disse?

Er vel strengt tatt bak det blir dorull :P

Blir 225/40/18 forran, og 255/35/18 bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mente 8,5x10 ja :)

Men jeg regner med du vil ha litt stance stil over bilen her, og da burde du velge 215/40 eller 215/35 istedefor på framfelgene, og 235/35 eller 245/35 på bakfelgene.

Samtidig blir 20mm spacer perfekt foran på 8,5" ET13 og spacer på 7mm bak på 10" ET7.

Men nok klaging fra min side, den blir nok sinnsykt grom! Svart lav touring med facelift tror jeg blir grisefett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det snart chrom-grill istedet for den FÆLE sorte greia?? :mrgreen::mrgreen:

Kommer snart chrome overalt og fast and the furious bodykit og dekaler, vent å se :D

:mrgreen: Venter i spenning!

Smør deg med tålmodighet! :P

Tror mikael-b mente siden du skulle ha 8,5x10 foran xD

Venter spent på m3-riller, torshov-vinge og catkiller til hælvette:p

Er vel stort sett det som er vanlig bredde på Rondell da, såvidt jeg vet :P

Må bare lade opp kontoen, så blir det Chingchong fangere, hellakering i limegrønn med lilla flammer pluss en drage og den største handlevogn vingen som E39 noengang har sett! :twisted:

Hehe, mente 8,5x10 ja :)

Men jeg regner med du vil ha litt stance stil over bilen her, og da burde du velge 215/40 eller 215/35 istedefor på framfelgene, og 235/35 eller 245/35 på bakfelgene.

Samtidig blir 20mm spacer perfekt foran på 8,5" ET13 og spacer på 7mm bak på 10" ET7.

Men nok klaging fra min side, den blir nok sinnsykt grom! Svart lav touring med facelift tror jeg blir grisefett!

Blir nok en "pinglete" stance-stil, da dekkene allerede ligger klare. Samtidig som jeg ikke kommer meg opp og ned i garasjen der jeg jobber om jeg senker mye mer :P Subber allerede. Skal bli spennende å se hvordan ting blir seende ut hvertfall, Tjener noen cm ved at jeg har original facelift fanger, da denne ikke bygger like langt ned som M-fanger, samtidig som den bygger innover i motsetning til M, som bygger rett ned.

Ang. spacing er jeg fortsatt litt usikker på om jeg kommer til å space noe bak, men skal helt klart space forran ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har sommerfelgene fått tildelt gummi og er plassert pent og pyntlig på navet! Må si jeg er storfornøyd, trenger bare hjelp av et par spacere, og en liten høydejustering så er ting tipp topp!

IMG_0351.jpg

IMG_0326.jpg

IMG_0321.jpg

IMG_0313.jpg

IMG_0305.jpg

(Statister på bildene er Kebabtralle og Danielk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...