Skeie`s-528IA Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 rondell 10x18? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Kommer det snart chrom-grill istedet for den FÆLE sorte greia?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 rondell 10x18? 10x18 bak, og 8,5x10 forran Kommer det snart chrom-grill istedet for den FÆLE sorte greia?? Kommer snart chrome overalt og fast and the furious bodykit og dekaler, vent å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 10x18 bak, og 8,5x10 forran Damn, det blire dorull felger foran Hvilken dekk dim. skal du kjøre på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 10x18 bak, og 8,5x10 forran Damn, det blire dorull felger foran Hvilken dekk dim. skal du kjøre på disse? Er vel strengt tatt bak det blir dorull Blir 225/40/18 forran, og 255/35/18 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Kommer det snart chrom-grill istedet for den FÆLE sorte greia?? Kommer snart chrome overalt og fast and the furious bodykit og dekaler, vent å se Venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Tror mikael-b mente siden du skulle ha 8,5x10 foran xD Venter spent på m3-riller, torshov-vinge og catkiller til hælvette:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Hehe, mente 8,5x10 ja Men jeg regner med du vil ha litt stance stil over bilen her, og da burde du velge 215/40 eller 215/35 istedefor på framfelgene, og 235/35 eller 245/35 på bakfelgene. Samtidig blir 20mm spacer perfekt foran på 8,5" ET13 og spacer på 7mm bak på 10" ET7. Men nok klaging fra min side, den blir nok sinnsykt grom! Svart lav touring med facelift tror jeg blir grisefett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 235 funka fint så fy på gammel mann felgene mine på 10x17!! ser ud så dem går klare uden valsing. så vis ikkje dekke sliter unormalt på innsiden med det strekke så forsette eg med 235 all over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Kommer det snart chrom-grill istedet for den FÆLE sorte greia?? Kommer snart chrome overalt og fast and the furious bodykit og dekaler, vent å se Venter i spenning! Smør deg med tålmodighet! Tror mikael-b mente siden du skulle ha 8,5x10 foran xD Venter spent på m3-riller, torshov-vinge og catkiller til hælvette:p Er vel stort sett det som er vanlig bredde på Rondell da, såvidt jeg vet Må bare lade opp kontoen, så blir det Chingchong fangere, hellakering i limegrønn med lilla flammer pluss en drage og den største handlevogn vingen som E39 noengang har sett! Hehe, mente 8,5x10 ja Men jeg regner med du vil ha litt stance stil over bilen her, og da burde du velge 215/40 eller 215/35 istedefor på framfelgene, og 235/35 eller 245/35 på bakfelgene. Samtidig blir 20mm spacer perfekt foran på 8,5" ET13 og spacer på 7mm bak på 10" ET7. Men nok klaging fra min side, den blir nok sinnsykt grom! Svart lav touring med facelift tror jeg blir grisefett! Blir nok en "pinglete" stance-stil, da dekkene allerede ligger klare. Samtidig som jeg ikke kommer meg opp og ned i garasjen der jeg jobber om jeg senker mye mer Subber allerede. Skal bli spennende å se hvordan ting blir seende ut hvertfall, Tjener noen cm ved at jeg har original facelift fanger, da denne ikke bygger like langt ned som M-fanger, samtidig som den bygger innover i motsetning til M, som bygger rett ned. Ang. spacing er jeg fortsatt litt usikker på om jeg kommer til å space noe bak, men skal helt klart space forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Da har sommerfelgene fått tildelt gummi og er plassert pent og pyntlig på navet! Må si jeg er storfornøyd, trenger bare hjelp av et par spacere, og en liten høydejustering så er ting tipp topp! (Statister på bildene er Kebabtralle og Danielk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Ble meget pent med de hjula Lasse, virkelig lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebabtralle Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Bra felgvelg Lasse gleder meg til sommerhøyden kommer på plass men må få tatt noen rolling shoots snart PS dårlig med bilder av bilen min her haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå