Gå til innhold

Lasseln's E39 520d Touring - SOLGT!

lasseln
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm.. Får se om jeg kanskje kan ta meg en tur, civicen trenger litt omsorg den også nå, 2 stk slitne drivknuter:p så vil ikke kjøre så langt med bilen i redsel for at de snapper og jeg står der:p men bmw'n skal også få litt omsorg og kos:) blir å prøve å få litt deler på stell før 5. Mai;) og såklart skikkelig polish ;)

Så din bwaaaah vtec er ikke helt frisk om dagen, kjipt.

Så nå har du en kranglete japse og en tysker uten skilt, wonderful :P

Klargjøringa for treffsesongen er vel ikke no problem nå, etter at du fikk jobb som bilklargjører, har vel god tilgang på både produkter og utstyr da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe:p stemmer godt det;) men bmw'n er på veien om en måneds tid ca;)

Det er store muligheter for slikt på jobben ja;) driver med tekniske, ikke kosmetiske, men har jo fortsatt mye vaske-/poleringsutstyr og produkter ja, så fredag som var fikk bimmern en liten panserbehandling:) men får se hvor lenge jeg jobber der, vil jo prøve å komme meg videre, så det er bare en mellomjobb det her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Nei, i rundkjøringa der du svinger opp til deg, jeg kom ovenifra og du neden ifra :) gassa jo etter deg oppover mot whurt og blinka som F.. Men du tømte jo det bimmern din var god for :)

Var ute og lufta alpina'n, så rart du ikke så lysa.. -.-

Haha sorry, men er no humper og diverse innover der, så at jeg blir blenda bakfra er ikke noe jeg tenker over. Og når bilen bak følger i mitt tempo innover der, så tar jeg det alltid som en utfordring på hjemmebane :P

At det var en e34 var ikke engang i mine tanker, men jeg må snart skjønne at HVER gang jeg møter en bil i den rundkjøringa der så er det deg i en eller annen bil, så jeg skal bli obs på det fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, merka det! Viste ikke veien jeg, så turte ikke og gi såre gass.. så snudde og kjørte nedover igjen da de bråe svingene kom oppi der :)

Lurer på hvor ofte vi møter hverandre rundt oppå toppen der jeg, er jo bare sykt.. :) skjer hver gang når jeg er ute på natta og kjører! Måtte bare le nå og tenkte faen, nå skal jeg Pokkern meg kjøre etter.. Men det hjalp dårlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, merka det! Viste ikke veien jeg, så turte ikke og gi såre gass.. så snudde og kjørte nedover igjen da de bråe svingene kom oppi der :)

Lurer på hvor ofte vi møter hverandre rundt oppå toppen der jeg, er jo bare sykt.. :) skjer hver gang når jeg er ute på natta og kjører! Måtte bare le nå og tenkte faen, nå skal jeg Pokkern meg kjøre etter.. Men det hjalp dårlig :)

Kjenner veiene der som min egen bukselomme (med tanke på at jeg bor der), så der er jeg ikke redd for å gi litt ekstra :P

Helt vannvittig egentlig, hver eneste gang jeg har passert der så får jeg høre at du har spotta meg, nesten så jeg blir paranoid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du, merka det :) men fy og dårlig vei det er mellom de to rundkjøringe der, mulig!

Sitter egentlig i buskene og lurer skjønner du, haha! Nei, må være noe siden jeg ser deg der hele tiden..

Helt latterlig den veikvaliteten der, og i tilegg er det et kumlokk som stikker nesten 5-6cm over bakken midt i vaskebrettet. Og om man kommer nedenifra og skal inn i Holum Skog, så er det en brutal kant man må kjøre ned. Så der burde det komme asfalt litt brennkvikt, før noen slår ihjel bilen sin :P

Din snik! Nesten litt skremmende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må jo bare trille over der så det blir maks kø bak.. Men og bruke gull på den midtrabatten der, det skal dem.. Skjønner ingenting!!

Prioriteringa er helt katastrofe. Forstå det den som kan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...