Gå til innhold

Lasseln's E39 520d Touring - SOLGT!

lasseln
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha :P skal prøve å la være ;):P btw, så et bilde fra treffet langsmed takene bortover rekka vår, men så så jeg ikke bilen min :P er visst for lav :P for var før jeg flytta den bort ved sørlie sin

Så det bilde jeg også på Svidd Gummi på facebook :P

Som tidligere nevnt så er planen å komme sterkere tilbake på Valle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite bilde av gårsdagens økt. Sotet frontlykter, samt skiltet (har fjernet fra skiltet igjen, da det fra noen vinkler er så og si usynelig, og dermed blir det som å be om problemer. Regner med at dette blir noe jeg kun gjør før treff ol.)

Takk til Saltkjelen for god hjelp!

IMG_0656.jpg

Også et par bilder av hvordan det ser ut når jeg er på vei ned på jobben :P

IMG_0709.jpg

IMG_0706.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den knekken der er ikke helt sunn :) men lyktene dine er smude :D

Nei, har omtrent ikke lakk igjen på undersiden av fangeren :P

Blei fornøyd med fargen, men ble noen bobler i over/underkant av lyktene, så må gjøre det på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å lage bilheis, så kommer du deg ned;) eller ha en biltralle som du kjører bilen oppå:P

Du la på folie? Lurer på å legge på noen lag med transparent spray serru;)

Er lagt på folie ja, å spraye er for meg helt uaktuelt, alt for dyre lykter til å at jeg ønsker å gjøre noe som ikke er reversibelt :P

Ble bra med gule reflektorer! :) liker bilen din bedre og bedre.. :applause: Farlig med sånne knekker, har en akkurat lik en ned i kjellern på jobben :P klarte faktisk å kjøre meg fast der en gang med seaten :lol:

Gule reflektorer har jeg hatt en stund, men dette er kun pga at det sitter gule fjernlys pærer :P

Ja, den knekken er ikke no særlig, er 2 stykker av dem på vei ned også.

Upraktisk den Seaten :P

Ble tøft dette lasse! :) Hvor kjøpte du folien?

Takk for det!

Folien er kjøpt på eBay ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, men funker greit som til og fra jobb-bil :P Michaelw ringte meg å sa at han hadde fått coiloverene sine, så da kappa jeg like greit 2 runder til på fjærene.. det var litt for mye, står bare på dempern nå :lol: eneste fjæringen er i dekka :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, men funker greit som til og fra jobb-bil :P Michaelw ringte meg å sa at han hadde fått coiloverene sine, så da kappa jeg like greit 2 runder til på fjærene.. det var litt for mye, står bare på dempern nå :lol: eneste fjæringen er i dekka :lol:

Shit, ufjæra er manndig! Hvor pleier du å parkere? For denne er jeg nødt til å se etter nestegang jeg er på Møller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, ufjæra er manndig! Hvor pleier du å parkere? For denne er jeg nødt til å se etter nestegang jeg er på Møller :P

Haha, etter et par turer over noen brå farstdumper er det ikke mye mann igjen :lol: står parkert med ræva opp på gresset mot elixia, så fangern ligger heeelt nede på bakken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, etter et par turer over noen brå farstdumper er det ikke mye mann igjen :lol: står parkert med ræva opp på gresset mot elixia, så fangern ligger heeelt nede på bakken :P

Da skal jeg se etter den nestegang jeg er på tur til dere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lagt på folie ja, å spraye er for meg helt uaktuelt, alt for dyre lykter til å at jeg ønsker å gjøre noe som ikke er reversibelt :P

Er bare å vaske av med citrus-spray eller rødsprit det;)

Da er det jo strengt tatt ingen tvil om at folie er det enkleste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...