Tzunami Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Haha skal prøve å la være btw, så et bilde fra treffet langsmed takene bortover rekka vår, men så så jeg ikke bilen min er visst for lav for var før jeg flytta den bort ved sørlie sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Haha skal prøve å la være btw, så et bilde fra treffet langsmed takene bortover rekka vår, men så så jeg ikke bilen min er visst for lav for var før jeg flytta den bort ved sørlie sin Så det bilde jeg også på Svidd Gummi på facebook Som tidligere nevnt så er planen å komme sterkere tilbake på Valle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Et lite bilde av gårsdagens økt. Sotet frontlykter, samt skiltet (har fjernet fra skiltet igjen, da det fra noen vinkler er så og si usynelig, og dermed blir det som å be om problemer. Regner med at dette blir noe jeg kun gjør før treff ol.) Takk til Saltkjelen for god hjelp! Også et par bilder av hvordan det ser ut når jeg er på vei ned på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Den knekken der er ikke helt sunn men lyktene dine er smude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Den knekken der er ikke helt sunn men lyktene dine er smude Nei, har omtrent ikke lakk igjen på undersiden av fangeren Blei fornøyd med fargen, men ble noen bobler i over/underkant av lyktene, så må gjøre det på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Bare å lage bilheis, så kommer du deg ned;) eller ha en biltralle som du kjører bilen oppå Du la på folie? Lurer på å legge på noen lag med transparent spray serru;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Ble bra med gule reflektorer! liker bilen din bedre og bedre.. Farlig med sånne knekker, har en akkurat lik en ned i kjellern på jobben klarte faktisk å kjøre meg fast der en gang med seaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Ble tøft dette lasse! Hvor kjøpte du folien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Bare å lage bilheis, så kommer du deg ned;) eller ha en biltralle som du kjører bilen oppåDu la på folie? Lurer på å legge på noen lag med transparent spray serru;) Er lagt på folie ja, å spraye er for meg helt uaktuelt, alt for dyre lykter til å at jeg ønsker å gjøre noe som ikke er reversibelt Ble bra med gule reflektorer! liker bilen din bedre og bedre.. Farlig med sånne knekker, har en akkurat lik en ned i kjellern på jobben klarte faktisk å kjøre meg fast der en gang med seaten Gule reflektorer har jeg hatt en stund, men dette er kun pga at det sitter gule fjernlys pærer Ja, den knekken er ikke no særlig, er 2 stykker av dem på vei ned også. Upraktisk den Seaten Ble tøft dette lasse! Hvor kjøpte du folien? Takk for det! Folien er kjøpt på eBay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Upraktisk den Seaten Haha ja, men funker greit som til og fra jobb-bil Michaelw ringte meg å sa at han hadde fått coiloverene sine, så da kappa jeg like greit 2 runder til på fjærene.. det var litt for mye, står bare på dempern nå eneste fjæringen er i dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Upraktisk den Seaten Haha ja, men funker greit som til og fra jobb-bil Michaelw ringte meg å sa at han hadde fått coiloverene sine, så da kappa jeg like greit 2 runder til på fjærene.. det var litt for mye, står bare på dempern nå eneste fjæringen er i dekka Shit, ufjæra er manndig! Hvor pleier du å parkere? For denne er jeg nødt til å se etter nestegang jeg er på Møller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Er lagt på folie ja, å spraye er for meg helt uaktuelt, alt for dyre lykter til å at jeg ønsker å gjøre noe som ikke er reversibelt Er bare å vaske av med citrus-spray eller rødsprit det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Upraktisk den Seaten Haha ja, men funker greit som til og fra jobb-bil Michaelw ringte meg å sa at han hadde fått coiloverene sine, så da kappa jeg like greit 2 runder til på fjærene.. det var litt for mye, står bare på dempern nå eneste fjæringen er i dekka Shit, ufjæra er manndig! Hvor pleier du å parkere? For denne er jeg nødt til å se etter nestegang jeg er på Møller Haha, etter et par turer over noen brå farstdumper er det ikke mye mann igjen står parkert med ræva opp på gresset mot elixia, så fangern ligger heeelt nede på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Haha, etter et par turer over noen brå farstdumper er det ikke mye mann igjen står parkert med ræva opp på gresset mot elixia, så fangern ligger heeelt nede på bakken Da skal jeg se etter den nestegang jeg er på tur til dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Er lagt på folie ja, å spraye er for meg helt uaktuelt, alt for dyre lykter til å at jeg ønsker å gjøre noe som ikke er reversibelt Er bare å vaske av med citrus-spray eller rødsprit det;) Da er det jo strengt tatt ingen tvil om at folie er det enkleste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå