lasseln Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Denne likte jeg veldig godt. Fått skikkelig sansen for E39 touring! Takk for det! E39 Touring er tingen Montro hvem sin bil jeg så på e6'n like ved alnabru halv 2-ish nå nettopp, med lys, us, svart bil og klistremerker i bakruta:p Spotta deg også gitt, Åsmund (Kebabtralle) og Saltkjelen var noen hundre meter forran meg igjen. På vei hjem fra kveldens shining. Kjører med en helvetes trommevirvel under bilen, ødela skliplata istad, så den henger å blafrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Skal opp om ikke mange timene og vaske og knikke og litt div, så blir det sikkert bra:p er jo meldt bra vær også! så ikke de andre jeg:p var på vei hjem fra streetmeet, en jøk som PRØVDE å sladde med en a4 18tq foran poitiet, så ble alle bortsett fra han kastet bort:p tror ikke han kommer på veien igjen med det første;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Skal opp om ikke mange timene og vaske og knikke og litt div, så blir det sikkert bra:p er jo meldt bra vær også! så ikke de andre jeg:p var på vei hjem fra streetmeet, en jøk som PRØVDE å sladde med en a4 18tq foran poitiet, så ble alle bortsett fra han kastet bort:p tror ikke han kommer på veien igjen med det første;) Må vaske i morgen selv, siste finpuss. Du må begynne å sende meg mld når det er streetmeet, har ingen oversikt over det lenger Standard at det alltid er noen som ikke får med seg at Onkel Blå er på plass, er det den mørke sedanen som ALLTID prøver å få til noen piruetter uten hell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Var en knall blå en, samme som Simen, bare helt org. kjipt å miste lappen for å ikke klare å kaste den ut til tross for iherdig napping i brekket:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Kjører med en helvetes trommevirvel under bilen, ødela skliplata istad, så den henger å blafrer våre ufin med den elle truffe en av disse hekkans farts dumpene en får hjulene på utsiden av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Var en knall blå en, samme som Simen, bare helt org. kjipt å miste lappen for å ikke klare å kaste den ut til tross for iherdig napping i brekket:p Sånn går det når man ikke følger med, antar at det var på Skedsmohallen? Og der har man relativt god oversikt, så er det er veldig selvforskyldt! Kjører med en helvetes trommevirvel under bilen, ødela skliplata istad, så den henger å blafrer våre ufin med den elle truffe en av disse hekkans farts dumpene en får hjulene på utsiden av? Var ikke no fartsdump, men det er samme prinsippet, traff en forhøyning midt under bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 På tide å stå opp for å shine bil i snøen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 ja såg bilder fra mjøndalen fikk slik julekort stemning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Da var Vårmønstringa overstått, god stemning og bra oppmøte! Har tatt endel bilder, men er en helvetes jobb å sensurere alle skiltene, så får se om jeg legger de ut med tiden. Her er hvertfall noen bilder av bilen min fra treffet. Også nok en dag fikk skilplata seg en smell, bare at idag gikk den i oppløsning. Plukket opp de restene jeg fant, blandt annet lokket som dekker bunnpluggen, et jekkefeste og diverse plast og stål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Pent! Tar seg godt ut uten m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Pent! Tar seg godt ut uten m-tech Syns egentlig det er litt stilig uten M-tech jeg også, skiller seg litt ut. Bare kjedelig at siden jeg har originalfanger og 18" så ser ikke bilen så lav ut som den egentlig er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Kjipt at du ikke vant Peoples Choice i dag da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Kjipt at du ikke vant Peoples Choice i dag da... hahaha, joa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 tar seg godt ut på utstilling da, fine bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Apropos lav, skal du senke den mer foran nå da, siden den ble sluppet ned mer bak ista? Synes ikke den e38'n fortjente peoples choice jeg.. Flere andre som hadde fortjent den bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå