lasseln Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Hadde nok gått for å godkjenne begge deler samtidig jeg. følg tuvpapirer og mål, så skal det jo gå bra? tror jeg har hørt at bmw og mercedes kan godkjennes med forskjellig bredde, siden noen biler kommer med det originalt? Kommer til godkjenne begge deler, hvertfall prøve. E39 sedan vet jeg det er null stress å godkjenne med bredere bak. Dette er egentlig ikke mulig på touring, men jeg har klart å hoste opp tuv papirer selv for touring, så jeg håper det skal gå som smør, men er naturligvis innstilt på det værste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Skjønner ikke at politiet blander seg inn i sånne ting. Har de ikke bedre ting å foreta seg enn å ta biler med for breie felger og senk Syns også at 1 ukes frist var lovlig kort. Hørtes ikke helt riktig ut i mine hører. Jeg fikk en mnd på å godkjenne felga mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Skjønner ikke at politiet blander seg inn i sånne ting. Har de ikke bedre ting å foreta seg enn å ta biler med for breie felger og senk Syns også at 1 ukes frist var lovlig kort. Hørtes ikke helt riktig ut i mine hører. Jeg fikk en mnd på å godkjenne felga mine. Biltilsynet gir 1mnd, politiet har ikke de retningslinjene. Men jeg kommer til å bestille meg en time hos biltilsynet i begynnelsen av Juni, eventuelt sent i Mai, så har jeg god tid på meg. Så får jeg bare på et eller annet hvis skaffe meg en timebestillingslapp med underskrift/stempel som jeg kan fremlegge om jeg eventuelt blir stoppa igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 du har jo 3 dager på deg til å omregge en bil, ble trua med å miste skiltene til civicen i vinter fordi den ikke var omregistrert, selv om jeg ikke hadde fått regningen engang :S menmen man må jo bare følge reglene, til en viss grad, om man ikke klarer å snakke seg unna er bare å avlyse timen og si at du ikke har mulighet til å komme før da og da, så får du lengre frist, ikke noe problem det og hvis du kommer på drop'in så "stresser" de litt mer, enn om du bestiller time, for da tar de seg god tid og sjekker gjerne litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Er det i det heletatt mulig å få felg og senk godkjent på drop-in? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 senk ja, simen gjorde det, og måtte mase om at evdkommende skulle sjekke soting av vinduer og fjerning av xenon, han glemte det visst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Såpass ja, men jeg er nødt til å ha en timebestilling og vise til, så jeg slipper anmeldelse om jeg blir stoppa igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Jaja, bestill time, og så ringer du par dager i forveien og sier at du ikke rekker alikevel, så kommer du på drop'in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 faen som du blir stoppa da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Er visst politimagnet den bilen min! Har bestilt time til godkjenning, 20.Juni, det er bare 5 uker for sent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Er visst politimagnet den bilen min!Har bestilt time til godkjenning, 20.Juni, det er bare 5 uker for sent er jo faen ikke rart du blir stoppa da ! ser 2 stk små sirkler av noen lys som kommer oppover gjelderåstoppen kjørte nedover når du kjørte oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Da har jeg NOK en gang hatt besøk av lovens lange arm. Så da forsvant solfilmen på fremrutene. Skal si jeg er en lykkelig figur om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Kødder du?? Skjer med verden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 tuller du? :S herregud så teite de skal være da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Føler jeg har fått min dose nå, så nå har jeg revet av solfilm forran. samt alle stickers og lyktefilm. Kommer til å sette på vinterfelger og heve bilen endel frem til godkjenninga nærmer seg. Orker ikke mere tull nå. Vil også få 4000-5000,- i bot om jeg blir stoppet med solfilm på fremrutene igjen, så denne gangen kommer ikke solfilmen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå