Gå til innhold

Lasseln's E39 520d Touring - SOLGT!

lasseln
 Share

Anbefalte innlegg

Men kjøper du fra ebay kan man også risikere å få ting som ikke passer,

jeg kjøpte meg svarte nyrer på ebay men da eg fikk nyrene og skulle klipse di på så delte di seg og ble mer eller mindre ødelagt så da måte eg kjøpe nye hos gs denne gangen da passa di kjempe fint.

så ting kan bli dobelt så dyrt veldig fort

Mine svarte nyrer er bestilt fra eBay, passet perfekt. En kompis bestilte det samme, passet ikke. Så definitivt en stor risiko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke sammenlignet den oppmot tilsvarende, så det kan jeg nok ikke svare på.

Ved snill kjøring ligger den rundt 0.6 på mila. Med min kjøring ca. 0.75, så vil si at denne er snill mot lommeboka sånn sett ;)

Missforstå meg rett, men jeg vil heller ha en lav bil med sterkt redusert komfort, enn en høy bil med masse komfort. Utseende betyr til en viss grad mer enn komforten i mine øyne.

der står det ganske forklart hvordan den er drivstoffmessig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil :) hvordan er 520d drivstoff-messig? vil etter tider ha en e39 til som ikke sluker i seg bensin!

Som Thomas-320 poengterte så har jeg nevnt noe om det tidligere. Jeg kjører på ca. 0.8 på mila, og jeg har et aggresivt høyrebein. Ved rolig langkjøring er forbruket vesentlig mindre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil :) hvordan er 520d drivstoff-messig? vil etter tider ha en e39 til som ikke sluker i seg bensin!

Som Thomas-320 poengterte så har jeg nevnt noe om det tidligere. Jeg kjører på ca. 0.8 på mila, og jeg har et aggresivt høyrebein. Ved rolig langkjøring er forbruket vesentlig mindre ;)

faen så tung din er a :P får faen ikke min til å forlate 6.9 jeg. men tungt venstre ben. :P ( nå er det jo også vestenlig vektforskjell da )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen så tung din er a :P får faen ikke min til å forlate 6.9 jeg. men tungt venstre ben. :P ( nå er det jo også vestenlig vektforskjell da )

Han har en rimelig tung høyrefot ja! Nesten hver gang vi skal vaske, så er Lasse først i vaskehallen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misstenker at min bruker litt mer enn hva som er normalt, selv med min kjøring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er så fantastisk :lol:

Men min bil beveger seg ikke under 1,3 med blandet kjøring og med min kjøring på rette dagen 2,0 ](*,)

så ver glad dere har disel, der er ikke den store belastningen på lommeboken :lol::lol::lol:

Du sier noe, men når man først har diesel, så forventer man liksom at forbruket skal være så til de grader lavt :P Men så lenge det er under literen så får jeg være fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...