Gå til innhold

Lasseln's E39 520d Touring - SOLGT!

lasseln
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Sikkert bilen din jeg har møtt mange ganger i nittedal og omegn, veldig fin bil som trenger senk hehe :)

Tror mange av vennene dine har hilst på meg for bilen min er ganske lik din hehe.

Svart 98mod 525tds touring med m5 replika felger, coilovers som er skrudd helt ned og svarte ruter

Mvh Stig S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei. Sikkert bilen din jeg har møtt mange ganger i nittedal og omegn, veldig fin bil som trenger senk hehe :)

Tror mange av vennene dine har hilst på meg for bilen min er ganske lik din hehe.

Svart 98mod 525tds touring med m5 replika felger, coilovers som er skrudd helt ned og svarte ruter

Mvh Stig S

Der fikk jeg svaret på hvem som skjuler seg bak rattet på den ja, har sett bilen din utallige ganger. Titta raskt på den når du sto parkert på Mega en dag for en stund siden.

Det var deg som kjørte med henger endel for noen uker siden også? Eller er det en tredje svart touring i område?

Overasker meg ikke om du har blitt blinka på da :P Er ikke så lett å skille E39 fra hverandre på avstand (i likhet med de fleste andre biler vel og merke). Har nå usa-blink i kombinasjon med angeleyes og gule spredere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Har kjørt endel med henger for en stund siden så er sikkert min det ja, tror ikke jeg har sett noen andre i bygda enn din. Har lagt merke til lys-stuket ditt ja, ser bra ut :wink: Jeg kjører stort sett bare med us-blink og vanlige tåkelys.

Jeg driver egentlig med ford og skulle bare ha en kurrant bruksbil som jeg ikke skulle bruke penger på, men det slår jo alltid feil :roll:

Tror vi jobber etter samme arbeidstegning, for har planer om å gjøre akkurat det samme som på avatar bildet ditt hehe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noen andre enn din jeg heller, da det viser seg at doningen med henger var din!

Kjørte kun us-blink og spredere før, men litt av sjarmen med E39 facelift er jo angeleyes, så da ble det en kombinasjon ;) E39 er en kanon bruksbil.

Ford faktisk, ikkje braaa :P Er det du som kjører en rød sierra ("vingebil" altså det karosseriet. Ikke den med lang flat rumpe?

Kanskje vi ender opp relativt like biler da, blir spennende å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bilen min syns jeg det er greit med kun us-blink og tåkelys i dagslys, men med engang det blir mørkt ser det best ut med ae i tillegg. Jeg ser du har bytta ut de stygge ae ringene der man ser diodene (jeg har sånne) til de som lyser jevnt hvitt rundt hele, helt klart finest. Har du kjøpt på gs eller?

Jeg har både en rød 3dørs sierra og en hvit cosworth (vingebil).

Ja blir spennende å se, skulle nesten tatt en photoshoot etterhvert da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hvor man ser diodene kalles depo-lykter. Jeg har orginale Hella-lykter for E39 facelift. Bilen min er 2001 modell, altså det året faceliften kom. Så disse lyktene er levert på bilen orginialt ;) Men fåes kjøpt hos blandt annet gs ja ;)

Da har jeg nok sett begge bilene dine kan det virke som :P

Ja, blir spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok stemmer det, heldig du som har facelift :) Ja dem jeg har er sånne billige depo lykter, hadde håpa at det kanskje gikk å bare bytte ae ringene i dem serru.

Uansett du får ha lykke til videre med bilen din så kan det hende vi snakkes en dag :wink:

Får bare hilse tilbake til dem som hilser så blir ingen av oss beskyldt for å være arrogante hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe, men når man først har diesel, så forventer man liksom at forbruket skal være så til de grader lavt :P Men så lenge det er under literen så får jeg være fornøyd :D

Solgte min forige bil for noen uker siden, 1.9TDI med et forbruk på 0,4-0.6!! var ikke så gøy å fylle bensin igjen :crazy: meen :rompe: i det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok stemmer det, heldig du som har facelift :) Ja dem jeg har er sånne billige depo lykter, hadde håpa at det kanskje gikk å bare bytte ae ringene i dem serru.

Uansett du får ha lykke til videre med bilen din så kan det hende vi snakkes en dag :wink:

Får bare hilse tilbake til dem som hilser så blir ingen av oss beskyldt for å være arrogante hehe :lol:

Ja, det er deilig å slippe å koste på den hella lykter, med tanke på hvor inni granskauen dyrt det er :P

Takk for det, og det samme tilbake. Ja kanskje vi treffes ;)

Solgte min forige bil for noen uker siden, 1.9TDI med et forbruk på 0,4-0.6!! var ikke så gøy å fylle bensin igjen :crazy: meen :rompe: i det :P

Var ikke no fan av diesel på tidspunktet jeg kjøpte bilen, rakler så fælt, men lommeboka mi smiler, og da smiler jeg. Pluss at diesel har kraften på det registeret som man bruker på dagligdags kjøring (Ola Nordmann kjøring) noe som gjør kjøring ekstra underholdene (så langt en 2 liter diesel kan være underholdene vel og merke :P).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger snart et senkesett på LasseBass!

Kjerra di heller mer mot trebarnsfamiliebil enn rånepirattaxi. Fikser billig senkesett for deg jeg vettu ;)

Ikke mobb bare fordi bilen min er skyskraper :P

Blir nok ikke senk i vinter, kommer nok samtidig som sommersko neste sesong ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger snart et senkesett på LasseBass!

Kjerra di heller mer mot trebarnsfamiliebil enn rånepirattaxi. Fikser billig senkesett for deg jeg vettu ;)

Han kan jo ikke senke bilen sin og så i tilegg komme seg trygt ned på jobb!;)

Det har jeg gjort i 10 år med lavere bil enn han kommer til å få, så det er nok ingen prob ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja så E34 når jeg var der, meget pen bil. Og forundret meg noe over hvordan du greide noen av de nederste "humpene".. ble nesten redd for at vi skulle ta borti med bilen hans sånn som den var nå! =) hehe

Bare å gi gass det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...