Thomas-320 Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Flaks da :/ bæææd karma ! Karma is a bitch Holde deg på shell vett ! trygt å rolig! ikke drive som sånnnee miljøsvineri ! uhsj ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Haha det måtte jo neste bare skje! Rutene var jo gaanske svarte! Bare og låne de rutene Åsmund har liggende da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Haha det måtte jo neste bare skje! Rutene var jo gaanske svarte! Bare og låne de rutene Åsmund har liggende da ? Var forberedt på det ja, men ikke så fort da, og absolutt ikke klokken 01:00 på natta! Men ja, låner rutene til Åsmund Hahahaha Hehe, dette er vel et kjent fenomen for deg dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hehe, dette er vel et kjent fenomen for deg dette Been there - done that - MANY TIMES!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Been there - done that - MANY TIMES!!!! Kan ikke si jeg er overasket Blir nok ikke siste gang for meg heller, men håper det holder over 1 uke neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebabtralle Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Haha det måtte jo neste bare skje! Rutene var jo gaanske svarte! Bare og låne de rutene Åsmund har liggende da ? Var forberedt på det ja, men ikke så fort da, og absolutt ikke klokken 01:00 på natta! Men ja, låner rutene til Åsmund Greit med et par ruter ekstra blir billigere enn å sote igjen.... Også er det sikkert ikke siste gangen vi blir stoppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Haha det måtte jo neste bare skje! Rutene var jo gaanske svarte! Bare og låne de rutene Åsmund har liggende da ? Var forberedt på det ja, men ikke så fort da, og absolutt ikke klokken 01:00 på natta! Men ja, låner rutene til Åsmund Greit med et par ruter ekstra blir billigere enn å sote igjen.... Også er det sikkert ikke siste gangen vi blir stoppa Kjempe simpelt for min del, som bare kan komme løpende til deg med halen mellom bena og få låne ruter Nei, regner ikke med at det er siste gang jeg er nødt til å vise bilen, bare spent på hvor lang tid det tar nestegang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulsen Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Utrolig pen E39 touring, sotinga ble dritbra! Bare synd at moroa skulle bli spolert så fort. xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Utrolig pen E39 touring, sotinga ble dritbra! Bare synd at moroa skulle bli spolert så fort. xD Tusen takk for det, blir ikke ordentlig pen før bakkeklaringa blir betydelig redusert, men alt til sin tid Er selv svært fornøyd med sotinga, og sotinga forblir som den er, med unntak av den dagen jeg må vise bilen. Da låner jeg ruter av en kamerat, så er det hjem og bytte til de sota igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 hei blir veldig bra dette har du foliert listene rund vinduene eller og ka brukte du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Pen bil og fine bilder =) Jeg liker spesielt de bildene av bilen tatt i fart. Det er ikke ofte man ser slike bilder. Jeg har selv ikke muligheten til å gjøre dette selv (naturligvis). Jeg synes derimot at det siste bildet (som også er ditt profilbilde) ser litt unaturlig ut. Du har vel brukt en blur på bakgrunnen i redigeringsprosessen etterpå? Her tror jeg bildet vil se bedre ut hvis du bruker motion blur på bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 hei blir veldig bra dettehar du foliert listene rund vinduene eller og ka brukte du Tusen takk for det. Sannheten er at listene mine er besatt av elektriker teip. Men dette er en midlertidig løsning fordi jeg missliker chrome, så hva som helst er i grunn bedre. Blir nok foliering av listene etter hvert. Da eltepen ikke er spessielt kledelig i "svingen" på den bakerste lista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Pen bil og fine bilder =) Jeg liker spesielt de bildene av bilen tatt i fart. Det er ikke ofte man ser slike bilder. Jeg har selv ikke muligheten til å gjøre dette selv (naturligvis). Jeg synes derimot at det siste bildet (som også er ditt profilbilde) ser litt unaturlig ut. Du har vel brukt en blur på bakgrunnen i redigeringsprosessen etterpå? Her tror jeg bildet vil se bedre ut hvis du bruker motion blur på bakgrunnen. Takk for det! Rullebildene er ikke noe hokus pokus, alt man trenger er 2 biler og et kamera og det bør være 3 mennesker tilstede. Da 1 til og kjøre hver bil og 1 til å ta bilder. Bildet er som du sier redigert. Tanken bak bildet er ikke at det skal være realistisk eller naturlig på noen måte. Tanken var å redigere meg frem til et tenkelig resultat av hvordan jeg ønsker at bilen skal se ut på sikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Sånn kan det gå ja. Kontrollen var på Skillebekk Gjett hva! Var visst kontroll der i dag tidlig også.... "Oransje lys fremover, ikke lov" Da blir det en tur ned til Risløkka på meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå