Gå til innhold

Lasseln's E39 520d Touring - SOLGT!

lasseln
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha det måtte jo neste bare skje! Rutene var jo gaanske svarte! Bare og låne de rutene Åsmund har liggende da :)?

Var forberedt på det ja, men ikke så fort da, og absolutt ikke klokken 01:00 på natta! Men ja, låner rutene til Åsmund ;)

Hahahaha :)

Hehe, dette er vel et kjent fenomen for deg dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det måtte jo neste bare skje! Rutene var jo gaanske svarte! Bare og låne de rutene Åsmund har liggende da :)?

Var forberedt på det ja, men ikke så fort da, og absolutt ikke klokken 01:00 på natta! Men ja, låner rutene til Åsmund ;)

Greit med et par ruter ekstra :P blir billigere enn å sote igjen.... Også er det sikkert ikke siste gangen vi blir stoppa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med et par ruter ekstra :P blir billigere enn å sote igjen.... Også er det sikkert ikke siste gangen vi blir stoppa :P

Kjempe simpelt for min del, som bare kan komme løpende til deg med halen mellom bena og få låne ruter :P

Nei, regner ikke med at det er siste gang jeg er nødt til å vise bilen, bare spent på hvor lang tid det tar nestegang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen E39 touring, sotinga ble dritbra! Bare synd at moroa skulle bli spolert så fort. xD

Tusen takk for det, blir ikke ordentlig pen før bakkeklaringa blir betydelig redusert, men alt til sin tid :P

Er selv svært fornøyd med sotinga, og sotinga forblir som den er, med unntak av den dagen jeg må vise bilen. Da låner jeg ruter av en kamerat, så er det hjem og bytte til de sota igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Pen bil og fine bilder =) Jeg liker spesielt de bildene av bilen tatt i fart. Det er ikke ofte man ser slike bilder. Jeg har selv ikke muligheten til å gjøre dette selv (naturligvis). Jeg synes derimot at det siste bildet (som også er ditt profilbilde) ser litt unaturlig ut. Du har vel brukt en blur på bakgrunnen i redigeringsprosessen etterpå? Her tror jeg bildet vil se bedre ut hvis du bruker motion blur på bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei blir veldig bra dette

har du foliert listene rund vinduene eller

og ka brukte du

Tusen takk for det. Sannheten er at listene mine er besatt av elektriker teip. Men dette er en midlertidig løsning fordi jeg missliker chrome, så hva som helst er i grunn bedre. Blir nok foliering av listene etter hvert. Da eltepen ikke er spessielt kledelig i "svingen" på den bakerste lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil og fine bilder =) Jeg liker spesielt de bildene av bilen tatt i fart. Det er ikke ofte man ser slike bilder. Jeg har selv ikke muligheten til å gjøre dette selv (naturligvis). Jeg synes derimot at det siste bildet (som også er ditt profilbilde) ser litt unaturlig ut. Du har vel brukt en blur på bakgrunnen i redigeringsprosessen etterpå? Her tror jeg bildet vil se bedre ut hvis du bruker motion blur på bakgrunnen.

Takk for det!

Rullebildene er ikke noe hokus pokus, alt man trenger er 2 biler og et kamera og det bør være 3 mennesker tilstede. Da 1 til og kjøre hver bil og 1 til å ta bilder.

Bildet er som du sier redigert. Tanken bak bildet er ikke at det skal være realistisk eller naturlig på noen måte. Tanken var å redigere meg frem til et tenkelig resultat av hvordan jeg ønsker at bilen skal se ut på sikt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...