Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det var da voldsomt til sjikanering :P

Er redd jeg må finne meg i det en liten stund til, da jeg tviler på at den ramler i bakken før snøen har takket for seg :P

Skrevet

Hadde bare fjæra vært lik oppe hele veien på E39, så hadde senkesett alá vinkelsliper vært en rimelig mulighet :P

Skrevet

Etter en runde med KingB på kamerset på jobben istad, så er det vel stor fare for at jeg har gått tom for unnskyldninger til å vente, så da blir det vel senk i nær fremtid alikevel. Om jeg ikke kommer opp med en ny unnskyldning da :D

Skrevet
Etter en runde med KingB på kamerset på jobben istad, så er det vel stor fare for at jeg har gått tom for unnskyldninger til å vente, så da blir det vel senk i nær fremtid alikevel. Om jeg ikke kommer opp med en ny unnskyldning da :D

Haha godt noen klarte og overtale deg :lol: Blir vel justerbart?

Skrevet
Du kan kjøpe mitt? :P synes det er flere som trenger justerbar Jacobsen! ;)

Nå kjører hvert fall ikke jeg med skyscraper 2000! :lol:

Min blir nok lavere med tiden den også om jeg skal beholde den :)

Skrevet

Nei santsant:p målte min front mot front med en annen E39 på helt flatt område, og målte fronten min 9 cm lavere enn org:p og alikevel er det faktisk grei fremkommelighet:p så kan jo ikke skjønne noe annet en at lasse's e39 er en mini-x5:p

Til og med plastraketten jeg kjører rundt i nå er lavere xD

Skrevet

Du skal vel ikke si så mye, du har tross alt drøyd i omtrent 1 år du også :P haha

Skrevet

Du skal vel ikke si så mye, du har tross alt drøyd i omtrent 1 år du også :P haha

Nå skriker ikke min like mye etter senk da ;) men blor nok 50/50 senk til sommern :)

Skrevet

Undskyldninger er for tapere! Vinnere går hjem og senker bilen sin ;)

Om 3 uker ligger Lasse lavt på bakken med et sett drøye dassruller av noen sommerfelger :twisted:

Skrevet

Undskyldninger er for tapere! Vinnere går hjem og senker bilen sin ;)

Om 3 uker ligger Lasse lavt på bakken med et sett drøye dassruller av noen sommerfelger :twisted:

Ikke avslør alt nå da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...