Gå til innhold

Lasseln's E39 520d Touring - SOLGT!

lasseln
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 378
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter en runde med KingB på kamerset på jobben istad, så er det vel stor fare for at jeg har gått tom for unnskyldninger til å vente, så da blir det vel senk i nær fremtid alikevel. Om jeg ikke kommer opp med en ny unnskyldning da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en runde med KingB på kamerset på jobben istad, så er det vel stor fare for at jeg har gått tom for unnskyldninger til å vente, så da blir det vel senk i nær fremtid alikevel. Om jeg ikke kommer opp med en ny unnskyldning da :D

Haha godt noen klarte og overtale deg :lol: Blir vel justerbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei santsant:p målte min front mot front med en annen E39 på helt flatt område, og målte fronten min 9 cm lavere enn org:p og alikevel er det faktisk grei fremkommelighet:p så kan jo ikke skjønne noe annet en at lasse's e39 er en mini-x5:p

Til og med plastraketten jeg kjører rundt i nå er lavere xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vel ikke si så mye, du har tross alt drøyd i omtrent 1 år du også :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vel ikke si så mye, du har tross alt drøyd i omtrent 1 år du også :P haha

Nå skriker ikke min like mye etter senk da ;) men blor nok 50/50 senk til sommern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undskyldninger er for tapere! Vinnere går hjem og senker bilen sin ;)

Om 3 uker ligger Lasse lavt på bakken med et sett drøye dassruller av noen sommerfelger :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undskyldninger er for tapere! Vinnere går hjem og senker bilen sin ;)

Om 3 uker ligger Lasse lavt på bakken med et sett drøye dassruller av noen sommerfelger :twisted:

Ikke avslør alt nå da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...