vktdaniel Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Haha kingkong:p skulle tro han hadde heva den:p men er jo kjekt med offroader med all den snøen vi har i Oslo:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Det var da voldsomt til sjikanering Er redd jeg må finne meg i det en liten stund til, da jeg tviler på at den ramler i bakken før snøen har takket for seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Først må snøen komme da! men jeg kan komme på besøk med vinkelsliper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Hadde bare fjæra vært lik oppe hele veien på E39, så hadde senkesett alá vinkelsliper vært en rimelig mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Slutt å mobb Lasse for høy bil, min er er ikke spessielt mye lavere så føler jeg blir indirekte mobbet her, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Etter en runde med KingB på kamerset på jobben istad, så er det vel stor fare for at jeg har gått tom for unnskyldninger til å vente, så da blir det vel senk i nær fremtid alikevel. Om jeg ikke kommer opp med en ny unnskyldning da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Etter en runde med KingB på kamerset på jobben istad, så er det vel stor fare for at jeg har gått tom for unnskyldninger til å vente, så da blir det vel senk i nær fremtid alikevel. Om jeg ikke kommer opp med en ny unnskyldning da Haha godt noen klarte og overtale deg Blir vel justerbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Du kan kjøpe mitt? synes det er flere som trenger justerbar Jacobsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Du kan kjøpe mitt? synes det er flere som trenger justerbar Jacobsen! Nå kjører hvert fall ikke jeg med skyscraper 2000! Min blir nok lavere med tiden den også om jeg skal beholde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Nei santsant:p målte min front mot front med en annen E39 på helt flatt område, og målte fronten min 9 cm lavere enn org:p og alikevel er det faktisk grei fremkommelighet:p så kan jo ikke skjønne noe annet en at lasse's e39 er en mini-x5:p Til og med plastraketten jeg kjører rundt i nå er lavere xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Etter en runde med KingB på kamerset på jobben istad, så er det vel stor fare for at jeg har gått tom for unnskyldninger til å vente, så da blir det vel senk i nær fremtid alikevel. Om jeg ikke kommer opp med en ny unnskyldning da Haha godt noen klarte og overtale deg Blir vel justerbart? Du skal vel ikke si så mye, du har tross alt drøyd i omtrent 1 år du også haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Etter en runde med KingB på kamerset på jobben istad, så er det vel stor fare for at jeg har gått tom for unnskyldninger til å vente, så da blir det vel senk i nær fremtid alikevel. Om jeg ikke kommer opp med en ny unnskyldning da Haha godt noen klarte og overtale deg Blir vel justerbart? Du skal vel ikke si så mye, du har tross alt drøyd i omtrent 1 år du også haha Nå skriker ikke min like mye etter senk da men blor nok 50/50 senk til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Etter en runde med KingB på kamerset på jobben istad, så er det vel stor fare for at jeg har gått tom for unnskyldninger til å vente, så da blir det vel senk i nær fremtid alikevel. Om jeg ikke kommer opp med en ny unnskyldning da Undskyldninger er for tapere! Vinnere går hjem og senker bilen sin Om 3 uker ligger Lasse lavt på bakken med et sett drøye dassruller av noen sommerfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Etter en runde med KingB på kamerset på jobben istad, så er det vel stor fare for at jeg har gått tom for unnskyldninger til å vente, så da blir det vel senk i nær fremtid alikevel. Om jeg ikke kommer opp med en ny unnskyldning da Undskyldninger er for tapere! Vinnere går hjem og senker bilen sin Om 3 uker ligger Lasse lavt på bakken med et sett drøye dassruller av noen sommerfelger Ikke avslør alt nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå