Kai-P. Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Etter en liten stund med et annet bilmerke bestemte jeg meg for at det var på tide å skaffe seg Bmw igjen. Det dreier seg om en 99-modell 520i som har gått 180.000 km. Den bærer preg av å være godt holdt og har fullt servicehefte. Info om bilen: Type code DM11 Type 520I (EUR) Dev. series E39 Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M52/TU Cubical capacity 2.00 Power 110 Transmision HECK Gearbox MECH Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STOFF FLOCK/ANTHRAZIT (F6AT) Prod. date 1999-01-25 Order options No. Description 248 STEERING WHEEL HEATING 280 LT/ALY WHEELS SPOKE STYLING 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 428 WARNING TRIANGLE 438 WOOD TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 464 SKIBAG 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 520 FOGLIGHTS 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 666 RADIO BMW BUSINESS CD 842 COLD CLIMATE VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 888 DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE Series options No. Description 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Modifikasjoner: - Byttet interiørlister. - Hvite blink hele veien. - Raceland coilovers. - E39 M5-hjul. - Hattehylle med elektrisk rullegardin. - M-girkule med lys. - M-ratt. - M5-nyrer. - M baklukelist. - Skinninteriør. - LED-pærer i interiør- og dørlys. - LED-pærer i tåke- og parklys (bestilt). Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Stilig ! gratulerer med ny bil ! Håper det føltes godt å komme seg tilbake til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Jo, takk for det. Det var veldig godt å kjøre Bmw igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Se her ja! Gratulerer med ordentlig bil igjen, Kai! Planene høres veldig bra ut, ang. frontleppe, hva med original aerodynamisk? Pen og diskre! Perfekt passform og.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Takk for det, sjefen! Det er nok den leppa jeg kommer til å gå for, temker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Høres bra ut! Den er pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Litt jåleri; Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 pent! Skiftet foran og på sidene også eller ble det bare bak i første omgang? På jakt etter E39 selv, men må ha stv da.. hehe.. barnevognen må med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Det ble bare bak i første omgang. Hadde egentlig tenkt å vente til jeg hadde skaffet alle delene, men skitt au.. Barnevogna må være med, ja! Junior vil selvfølgelig også på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Det ble bare bak i første omgang. Hadde egentlig tenkt å vente til jeg hadde skaffet alle delene, men skitt au..Barnevogna må være med, ja! Junior vil selvfølgelig også på tur! Shitt au hehe.. ja, han skal tidlig krøkes.. Han sliter litt å si BMW enda.. men vi ligger i hardtrening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Ser meget holdt ut ja flott bil du har fått der:) fine planer også, men syns du skulle ha kjøpt Facelift baklykter bak og ikke minst foran, så ser plutslig bilen mange år nyere og penere ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Takk for den hyggelige kommentaren! Personlig er jeg nok litt old-school når det gjelder styling - liker det best når det ser originalt ut på bilen. Så må jeg nok også innrømme det at jeg ikke har spesielt lyst til å legge ut for facelift-lykter med xenon (les: dyrt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Gratulerer med en flott e39 Hva med nye skilter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Takk for det! De originale skiltene er i såpass god forfatning at jeg nok ikke kommer til å bytte dem ut foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Takk for den hyggelige kommentaren! Personlig er jeg nok litt old-school når det gjelder styling - liker det best når det ser originalt ut på bilen. Så må jeg nok også innrømme det at jeg ikke har spesielt lyst til å legge ut for facelift-lykter med xenon (les: dyrt). jojo så klart;) men må ikke glemme at facelift lykter er overhode ikke styling, det er orginal vare:) og btw så får du også facelift lyker u. xenon;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå