Kai-P. Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Hva synes dere; skal jeg sette på den lille M-lista på bakluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Ville montert M-Lista, liten detalj som utgjør veldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Bestilt! Hehe tok ikke lang tid det Vil ikke angre på det, ser meget bra ut! Så veldig bra ut med senk forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Jo, takk for det! Nei, jeg bestemte meg for å gå for det. Man får jo kjøpt disse listene ferdig lakkert for 260 kr på Ebay nå så da var det ikke mye mer å lure på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Har kjørt med Raceland montert i noen måneder nå og det er stivt ja, men ikke ubehagelig stivt. Nå har jeg aldri senket med dyrere merker tidligere så jeg har ingen andre preferanser, men senker man bil så skal det vel være stivt Er heller spent på hvor lenge de holder før man må bytte til nye igjen Fin bil forresten og M-lista synes jeg kler E39 meget godt. Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Ja, jeg er også spent på hvor lenge det holder. Klarer jeg å tyne ut et år eller to av det er jeg fornøyd med tanke på hva dette settet kostet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 prøvte å ringe dem i larvik sikker lagt ned så raceland hadde side på face og der va det en del så skrøyda over setta.bra du bestillet list og syns det pynta litt uvant i starten.. men grei detalj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Tror det var et enmannsforetak og det har nok mest sannsynlig gått dukken, kan det virke som. Er enig med deg, M-lista er en tilvenningssak. Ville aldri montert en større spoiler, men det er selvfølgelig høyst subjektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 likte god bilen min uten list og... men ga et lite men tøft sportsligt preg på luka så skada ikkje.. er heldigvis diskre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Fikk byttet veivhusventilasjon i dag, det var på tide. Nå spiller ikke motoren trompet lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Stilig m-tech styling her ja har to spørsmål : den girkula med lys i hvordan koblet du den til, p&p? og hva brukte du til å shine opp front lyktene? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Jeg fant pluss- og minus-ledninger under midtkonsollen og koblet disse sammen med ledningene fra girkula. Ingen stor jobb, egentlig. For å pusse opp lykteglassene ble det brukt polermaskin og poleringsmiddel med litt slipegranuler i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Ble bra det her håper du er fornøyd med coiloversene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Jeg er veldig fornøyd. Takk for handelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå