Gå til innhold

Min E39, SOLGT..

Kai-P.
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke lovlige skilt dette? Heh... Men helt klart mye finere enn de nye ja.. :D Hvor kjøpte du ?

Noe jeg ikke skjønner da de ble laget med samme utstyr som i "gamle dager". Håper Vegdirektoratet tillater veteranskilt etterhvert - de fåes kjøpt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil du har :)

Jeg ville vurdert å gå til anskaffelse av de nyeste skiltene med N og flagget på.

Takk for det! :) Jeg kjøpte disse skiltene for å få like som bilen hadde da den var ny. Synes selv det er finest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hatt spilleren en liten stund nå og den har fungert prikkfritt så langt.

Man merker på utførelsen at det er en billig sammensatt spiller. Bl.a kunne festeanordningen vært bedre - det er ett metallklips på hver side av spilleren som holder den fast i den originale ramma og disse er veldig skjøre.

For å få radioen til å fungere har jeg måttet bestille en overgang fra Iso til Fakra, den koster heldigvis ikke mange kronene på Ebay.

Alt i alt er jeg ganske fornøyd med spilleren, den var tross alt ganske rimelig i innkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inne et bilde av Kina-spilleren jeg kjøpte for en stund siden;

[ Bilde ]

Hvordan var dette å koble opp?

Sendte en mail til en på ebay som selger slike og fikk bare som svar at de anbefalte profesjonelle til å montere og bla bla bla. Han nevnte også at det ikke fulte med noen form for manual over dette, noe jeg synes virker merkelig da jeg fikk inntrykk av at her må det kobles om på en del.

Fungerer multifunksjon osv? vurderer samme opplegget sterkt.

Her er den jeg vurderer. Hvilken pris og slikt fikk du på den du bestilte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du får med det riktige ledningsnettet er det for det meste plug & play. Da vil også multifunksjonsknappene fungere.

Jeg fikk med en slags form for bruksanvisning, men da jeg åpnet esken og tok ut de forskjellige komponentene var det ganske tydelig hva som skulle hvor. Det eneste jeg måtte gjøre var å bestille en overgang fra Iso til Fakra da spilleren kun støtter det.

Jeg betalte 2800 kr, frakten var gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en frysepinne, så varmen står som regel på full guffe gjennom vinteren. 8) Skulle noe skje er det heldigvis fort gjort å sette inn den originale cd-spilleren igjen.

Da er vi to :D ..pluss rumpevarmer på fult også da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...