Gå til innhold

Min E39, SOLGT..

Kai-P.
 Share

Anbefalte innlegg

I helgen fikk bilen seg en velfortjent service i form av et olje- og filterskift. Luft-, mikro- og bensinfilter ble også byttet sammen med tennplugger.

Skiftet også ut defekte støttestag foran og de ytre bremseslangene bak da de ikke hadde tålt en EU-kontroll. Tok samtidig og byttet bremsevæske. Det passet bra siden klokkesymbolet lyste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenker på å få hjulene godkjent i vognkortet sammen med senkesettet i ferien.

Dette er i utgangspunktet ikke noe problem siden det er originale Bmw-felger, men jeg kjører litt bredere dimensjoner enn originalt - 245/40- hhv. 275/35-18.

Skal få valset hjulbuene bak, da burde det være mulig å be om godt vær hos kontrolløren hos BT. Foran er klaring ikke noe problem. Når dette er gjort vurderer jeg å slippe bilen helt ned for å se hvordan det blir.

Noen som har en formening om hvor store spacere jeg bør bruke for å få hjulene litt lenger ut i hjulkassene? Felgene er 8" , ET 20 og 9,5, ET 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er håplöst. Skal få hentet den så fort jeg kommer hjem fra ferie og levere den et annet sted.

Er en trygdet kar som gjör grei jobb for en billig penge, men det blir for dumt når det skal ta flere måneder å få gjort jobben. Hadde värt göy å få prövd leppa på bilen för snöen kommer. :lol:

Update: 21. august skal jeg til BT for å få senkesettet fört inn i vognkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...