Kai-P. Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 I helgen fikk bilen seg en velfortjent service i form av et olje- og filterskift. Luft-, mikro- og bensinfilter ble også byttet sammen med tennplugger. Skiftet også ut defekte støttestag foran og de ytre bremseslangene bak da de ikke hadde tålt en EU-kontroll. Tok samtidig og byttet bremsevæske. Det passet bra siden klokkesymbolet lyste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Tenker på å få hjulene godkjent i vognkortet sammen med senkesettet i ferien. Dette er i utgangspunktet ikke noe problem siden det er originale Bmw-felger, men jeg kjører litt bredere dimensjoner enn originalt - 245/40- hhv. 275/35-18. Skal få valset hjulbuene bak, da burde det være mulig å be om godt vær hos kontrolløren hos BT. Foran er klaring ikke noe problem. Når dette er gjort vurderer jeg å slippe bilen helt ned for å se hvordan det blir. Noen som har en formening om hvor store spacere jeg bør bruke for å få hjulene litt lenger ut i hjulkassene? Felgene er 8" , ET 20 og 9,5, ET 22. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Satser på å få valset hjulbuene bak til uka. Tenkte å prøve meg med 15 mm spacer foran og 10 mm bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 I dag fikk bilen seg en skikkelig shine. Stor takk til Dr_S som stilte opp med en orgie av produkter! Bilen ble blank og fin. Det ble dessverre ikke tatt så mange bilder, men legger ut de jeg har; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Ser flott ut Kai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Aiai! Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Doktoren gjorde en fin-fin jobb, han! I dag fikk jeg liv i rullegardina, gitt. Billig soting av ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 rent ja... det ska du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Vasking av bil går en del lettere nå, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Vet du hvordan skum dere har brukt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Det er jeg ikke sikker på, men tenker Dr_S svarer når han ser dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Har du fått Alpina leppa montert på, Kai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Venter på lakkereren enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Venter på lakkereren enda.. Enda!?? oi.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Ja, det er håplöst. Skal få hentet den så fort jeg kommer hjem fra ferie og levere den et annet sted. Er en trygdet kar som gjör grei jobb for en billig penge, men det blir for dumt når det skal ta flere måneder å få gjort jobben. Hadde värt göy å få prövd leppa på bilen för snöen kommer. Update: 21. august skal jeg til BT for å få senkesettet fört inn i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå