Kai-P. Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 I dag ble det montert et helt og pent M-ratt. Dette stammer fra E36 så det er 1 cm mindre i omkrets enn E39-utgaven. En liten smakebit på noe som kommer; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 nice ratt plugg and play ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 har fra e36 jegt også, men visste ikke at det var mindre? :S iallefall plug n' play for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 må nok tulle meg til å handle slikt eg og. pris på et fint slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Joda, det er faktisk mindre. Infoen kom opprinnelig fra nettet og da rattet kom målte jeg og sammenlignet. Man kan også se forskjell bare ved å legge rattene ved siden av/oppå hverandre. Kan være naturlig også i og med at E36 har mindre dashbord enn E39. Det eneste jeg måtte gjøre var å flytte over sleperingen for å beholde multifunksjons-knappene. Ellers var det plug 'n play. Let litt på Ebay, da kan du være heldig. Jeg betalte 1300 inkl. frakt for mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 kjøpte mitt for 900,-+ frakt av testpiloten her på forumet for halvannet år siden, så man kan være heldige der mitt er fra e36 m3 evo thou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Ja, det er ikke bestandig man må gi 2500,-+, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Her om dagen kom jeg over et interiør til en god pris. Bildene er som vanlig tatt med min fantastiske HTC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Ikke dårlig! Manuelle eller el.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Tok den enkle veien og valgte manuelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Dette ble bra! Hvordan er det egentlig med å sette inn automatiske seter i en bil som ikke er tilrettelagt for det? Jeg sikler etter noen sportsstoler forran som er automatiske nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Det tør jeg ikke svare på. Søk litt på forumet eller nettet, er sikkert noen som har taklet den jobben før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Har du ikke Airbag så er det i prinsippet 2 kabler du trenger + og -. Pluss setevarmer evt. Du får ikke kjøpt kontakter løst, da må du kjøpe komplett ledningsmatte fra interiør, vil tippe et par 1000-lapper... Men jeg har iallefall bare koblet opp + og - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Vurderer å finne et skinninteriør til bilen min jeg også snart. Desverre er det vanskelig å finne det jeg vil ha til en fornuftig pris. Ønsker de mørkebeige med sorte og beige dørtrekk. Synes ikke det er så pent med beige plastikk på dørtrekkene. Flere sider enn koed, finn.no og finnbildel.no som anbefales? Mye crap for mye penger på de sidene jeg nevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Det ble lekkert Kai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå