Kai-P. Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Takker! Det var faktisk en veldig takknemlig jobb. Moro å se at interiøret blir seende bedre ut for hver del man bytter. Så ikke ut til å være hverdagskost det interiøret du leter etter, Mantis. Smakfull fargekombinasjon, må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Hehe nei. Det der er en sjelden kombinasjon og så vidt jeg vet så er det kun M5 som ble levert med dette interiøret. Eneste kjipe er at jeg har manuell og rett og slett ikke orker bryet og kostnadene med å begynne å koble opp elektriske seter. M5 ble vel ikke levert med manuelle seter, så det er vel mer eller mindre bare en drøm. Vanlig E39 ble derimot levert med et interiør som ikke var så mørke beige. Lysere beige med helsort dashbord og sort plastikk på dørtrekkene. Dog er også det sjeldent. Fant det på ebay for en stund siden.. dette var strøkent og lå ute for 10.000 NOK, men med frakt og moms ble det over 18.000,- og det var det ikke verdt synes jeg. Koed har en del, men det er mye uten splittbaksete og mye som er slitt, og skal det inn et skinninteriør - ja så skal det jaggu være strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Det er vanlig to-tone sandbeige Individual interiør Ikke at det er så veeeldig vanlig, men hør med Bildesign. De har riktig nok lager her i Skien, men kan få tak i mye rart av interiør til BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 I dag ble det montert et helt og pent M-ratt. Dette stammer fra E36 så det er 1 cm mindre i omkrets enn E39-utgaven.[ Bilde ] vil det si at du har to mratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 men hør med Bildesign. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 I dag ble det montert et helt og pent M-ratt. Dette stammer fra E36 så det er 1 cm mindre i omkrets enn E39-utgaven.[ Bilde ] vil det si at du har to mratt? Ja, jeg har et ratt til liggende, men det bør farges opp eller trekkes om for å bli fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 - I dag fikk jeg et brev fra Statens Vegvesen der det sto følgende: - LED-pærer i interiør- og dørlys montert: - LED-pærer til park- og tåkelys er bestilt. - Og til slutt noen tilfeldige bilder av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 - Flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Da nærmer det seg tid for å selge. Noen som har en formening om hva denne bilen er verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 E39 spenner seg veldig i pris, og det kan man tydelig se ved et raskt søk på finn.no. Man får nærmest E39 for 20.000,- og helt opp i 180.000,- kroner. Dersom bilen er uten rust, uten nevneverdige tekniske problemer, skinninteriør, 2-liter og ca 190.000km på telleren, så ville jeg tippe en realistisk prisantydning på mellom 60.000 og 70.000,- kroner. Det begynne å bli mange E39 til salgs og da spesielt 520. Dette er som sagt hva jeg tror er realistisk pris. Man kan selvfølgelig prøve seg på mer og være heldig, men det er jo igjen avhengig av hvor fort du ønsker å bli kvitt bilen. Er en del urealistiske prisantydninger ute og går på finn.no, og da tar det selvfølgelig lang tid å få solgt bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Sikker på at det er et e36 ratt du har? e36 er aldri vært levert med multifikasjonsratt. Eller har du lagt over det fra et annet ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Det er riktig, jeg flyttet alt over fra det andre rattet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå