Gå til innhold

Min E39, SOLGT..

Kai-P.
 Share

Anbefalte innlegg

Takker! :) Det var faktisk en veldig takknemlig jobb. Moro å se at interiøret blir seende bedre ut for hver del man bytter.

Så ikke ut til å være hverdagskost det interiøret du leter etter, Mantis. Smakfull fargekombinasjon, må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe nei. Det der er en sjelden kombinasjon og så vidt jeg vet så er det kun M5 som ble levert med dette interiøret.

Eneste kjipe er at jeg har manuell og rett og slett ikke orker bryet og kostnadene med å begynne å koble opp elektriske seter. M5 ble vel ikke levert med manuelle seter, så det er vel mer eller mindre bare en drøm.

Vanlig E39 ble derimot levert med et interiør som ikke var så mørke beige. Lysere beige med helsort dashbord og sort plastikk på dørtrekkene. Dog er også det sjeldent. Fant det på ebay for en stund siden.. dette var strøkent og lå ute for 10.000 NOK, men med frakt og moms ble det over 18.000,- og det var det ikke verdt synes jeg.

Koed har en del, men det er mye uten splittbaksete og mye som er slitt, og skal det inn et skinninteriør - ja så skal det jaggu være strøkent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

E39 spenner seg veldig i pris, og det kan man tydelig se ved et raskt søk på finn.no. Man får nærmest E39 for 20.000,- og helt opp i 180.000,- kroner.

Dersom bilen er uten rust, uten nevneverdige tekniske problemer, skinninteriør, 2-liter og ca 190.000km på telleren, så ville jeg tippe en realistisk prisantydning på mellom 60.000 og 70.000,- kroner. Det begynne å bli mange E39 til salgs og da spesielt 520.

Dette er som sagt hva jeg tror er realistisk pris. Man kan selvfølgelig prøve seg på mer og være heldig, men det er jo igjen avhengig av hvor fort du ønsker å bli kvitt bilen. Er en del urealistiske prisantydninger ute og går på finn.no, og da tar det selvfølgelig lang tid å få solgt bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...