Dr_S Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Se her ja! Denne så jo veldig hel og pen ut, gjorde seg MYE med hvite blinklys bak, resten kommer av seg selv(?) etterhvert! =) Noen planer for sommerfelger? Du får si ifra når du vil jeg skal komme og polere litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Det hjalp mye Kai! Bra potensiale her Neste oppgradering nå burdte vel bli felger eller senk? Det utgjør som sagt størst forskjell, til det positive. Ellers er jo facelift lykter en veldig bra oppgradering, selv uten xenon som nevnt. Stemmer også for Aerodynamikk styling hvis du skal ha noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Takk skal dere ha, gutter! Facelift-lykter uten xenon er jo selvsagt et alternativ, men kommer nok bare til å bytte til glass med hvit blink i første omgang. Det neste blir nok å få tak i et senkesett, bilen er fryktelig høy - det må gjøres noe med! Det blir utvilsomt Aerodynamic-frontspoiler, den er veldig kledelig. Når det gjelder sommerfelger så funderer jeg litt på BBS LM-kopier eller kanskje M-Parallellfelger. Er også åpen for forslag. Hadde vært kjempefint med litt polering, Doktorn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Jeg synes M5 felgene er kledelige på E34...E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 http://bmwccn.no/annonser/vis-annonse/?id=43 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Den linken funket ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Glem det, det var 17" Regner med det er uaktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Det er vel like greit å gå for 18", tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Da var hvite blink på plass foran og på sidene også. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aabo Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Bilen blir jo så utrolig mye bedre utseende messig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Dagens lille puss: Slitte lykter FØR: Halvveis i prosessen: Glemte å ta ferdigbilde, men de ble som nye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Det ble de! Takk igjen, Doktorn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre523i Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Trodde lykteglassa så bra ut, helt til jeg så før og etter bilde! Ble bra det der. Nye skilt bør absolutt vurderes, angrer ikke på mitt bytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Jeg ble mildt sagt imponert over resultatet. Dette burde alle gjøre som har litt tåkete frontlykter av plast. Jeg er litt sånn fram og tilbake når det gjelder nye skilt. På den ene siden har jeg lyst til å beholde de originale, mens på den andre så hadde det absolutt gitt bilen et positivt løft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 pen bil, planer?=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå