nbnilsson Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Trenger litt hjelp her..Bilen er en 2004 mod 530da får ikke parksensorene til å funke som de skal.., Det tikker i alle givere men litt svakere på de to ytterste både foran og bak. Og i displayet funker bare de til høyre,altså de to ytterste både foran og bak Har byttet styrenhet,ledningsnett i fangere foran og bak. uten resultat,, ingen feilkoder finnes heller...
Reef89 Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Prøvd og bytte sensorene da? de som er svake. Får du feil melding på PDC? PDC failure.
nbnilsson Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Ingen feilmeldinger.. men er det vanlig at det ryker 4 sensorer over natta egentlig... trur ikke jeg kjøper 4 nye helt med det første altså. Fant ut at vis jeg gnir fingeren på sensorene så kan den virke sånn av og til.... snodige greier
LN-TAL Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Har du prøvd diagnose og sett hva den sier ? Hvilke tall får du ut ? Den skal starte på 255CM, og gradvis gå nedover dersom en annen person går mot sensoren du tester. Husk at PDC må være aktivert før du kan begynne diagnosen. Den kan aktiveres både med testeren, og manuelt med knappen såvidt jeg husker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå