LasseTheDude Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Heisann.. Slenger ut en liten tråd om den nye kjerra mi da.. Første BMW'n her i huset. Hatt noen forder osv før, men dette er noe helt annet.. Bilen har rulla 110 000 og er i meget god stand. Kommer bedre bilder etterhvert. (For og ikke snakke om bedre felger. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 råtass av en familie bil da! veldig fin bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Grattis, skikkelig mafiaslede og med riktig motor. Tipper du får mange fine turer med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseTheDude Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 feil motor dessverre...en sjuer skal ha bensin Åssen er utstyrnivået på denne da? få ut no fler bilder av interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Fått surra deg inn her også lasse Blei bra med nytt lys i ringene og sprederene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseTheDude Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Jaggu havna jeg innpå her.. Det kommer bilder av interiør osv ja.. Diesel er bedre enn bensin da.. Mer økonomisk ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 njeeeeh...kjøreglede deles ikke opp i kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseTheDude Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Du har 268 hk, jeg har 265 diesel hk. Heheh... Og jeg har mer moment Men men... dette skal vi ikke krangle om. Noen liker bensin, andre diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 for det første...jeg har 272hk...du har original 218..skal mye til for å få 265diesel hk i din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseTheDude Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Steget fra 218 til 265 er ikke stort på en sånn motor. Så det er reelt Er jo en dieselspesialist innpå her, og han kan bekrefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Da spør jeg igjen, hva er gjort med bilen din siden du tar ut 265hk fra den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseTheDude Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Bilen har annen software.. Eller.. chippa som kan vil kalle det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseTheDude Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Men faen. La oss legge denne død... er ikke noe å diskutere da... Begge to har feite biler og ålreite motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 hvilken chip gir så ekstrem oppgradering?Lurer fordi jeg har par kompiser som har lik bil som din og de leter etter chip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå