Mikael Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Selger nå min 520 da jeg har kjøpt ny bil. Km.stand: 215000, i følge forrige eier, jeg er noe usikker siden speedometret er byttet. Bilder kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Oppdatert! Bilder nå kommet, omsider. Flere kan sendes ved forespørsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Pris på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Pris på bilen? 15000. Selges som den står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Eu godkjendt? Årsavgift betalt? Rust? Noe som bør utbedres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Eu godkjendt? Årsavgift betalt? Rust? Noe som bør utbedres? Må EU-godkjennes innen denne måned. Rust i kanaler, dette må utbedres før EU. Også et dårlig endeledd. Vindu på førerdør går ikke mer enn halvveis ned, da den ene skinnen vinduet føres i er bøyd pga ødelagt dørstopper, med andre ord så mangler dørstopper også. Kan kun låses ved bagasjerom(men fortsatt sentrallås). Ukjent grunn. Blir muligens solgt i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå