niklasf91 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Hallais Jeg var ute og tok noen bilder av bilen min med modernefotografering.com for en liten stund tilbake. Jeg tenkte det hadde vært fett med noen bilder av bilen, men jeg hadde ikke en gang vurdert å få de resultatene jeg fikk tilbake. Bildene jeg endte opp med ble sykt fete og fikk virkelig bilen min til å skinn. Det hele ble gjort relativt fort av en lugn kar som gikk inn for å vise bilen min fra sin beste side. Etter han hadde tatt bilder av bilen min på location så tok vi noen runder i tunnelsystemet i oslo hvor han tok bilder av bilen min fra en følgebil. Bildene ble sykt kule og han fikk virkelig frem fartsfølelsen. I tillegg har han satt sammen en videopresentasjon som dere kan se her: Her ser dere noen bilder fra shooten: Moderatoredit (R Andersen) Jeg endret overskriften din til noe som sa litt mer om tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 skikkelig kule bilder og kul bil! Hva kostet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 likte bildene hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Dyktig kar. Var skikkelig stilig, både bildene og videopresentasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Kjempetøft Er det mulig å få se bilder av bilen tatt med et vanlig kamera så vi får sammenligne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 skikkelig kule bilder og kul bil! Hva kostet dette? Sjekk hjemmesiden hans;) han har ekstremt lave priser! Lusen tusing kaller han det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Kjempetøft Er det mulig å få se bilder av bilen tatt med et vanlig kamera så vi får sammenligne ? Det skal jeg fikse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 BMW forum dette her vell?? Fin bil, men ingen BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Det er vel bildetjenesten det "reklameres" for. ikke bilen i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Det er vel bildetjenesten det "reklameres" for. ikke bilen i seg selv. Stemmer det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 BMW forum dette her vell??Fin bil, men ingen BMW! Bilen har ikke noe å si her;) dette er for og vise Hvor dyktig denne fotografen er;) har en BMW e46 hvis du føler deg bedre da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Her har dere siden hans, for dere som er interesserte www.modernefotografering.com Et bilde så dere kan sammenligne. Bilde er tatt med min iPhone:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Det blir noe helt annet ja. Hvis det vare snakk om rundt 1000.- for bildene tror jeg nok det er vel invisterte penger ved salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Det blir noe helt annet ja.Hvis det vare snakk om rundt 1000.- for bildene tror jeg nok det er vel invisterte penger ved salg. Jepp! Han er ekstremt dyktig, og veldig billig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 ikke dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå