Skeie`s-528IA Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 ja men dem klaga litt på alu mutter der på dei TA setta. at den va noe svak... men klart med omhu å smøring så holder det.. trur nok rensing å smøring av gjenger er alfa omega ska det holde ved justering.kan ver samme problem på dei eg og har handla blir spennende å se dem legge nok ud bilde nå dem kommer te uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Da har jeg polert bilen med meguiars lakkrens,polish, wax fikk et veldig bra resultat hvor mange av vaskeripene ble borte og diamantshinen i lakken kom tilbake , bilder kommer imorgen nå er jeg sliten fyyyy for en jobb det var . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 meguiars e veldigt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 da er felger bestillt bbs lm replica hypertrack. kommer bilder når de er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Du trenger definitivt nye hjul ja!!!! Du kunne jo kjøpt mine da =) Da blir ikke bilen til å kjenne igjen =D Også litt senk så er du langt på vei =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Montert felga Brennelien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Nei,ble bare Surr med bestillingen min oss gs så jeg var å så på felgene til ivrig86 , men etter litt fant vi ut at vi hadde forskjellige størrelser på navene så disse passer heller ikke. Men blir vell og ringe gs imorgen så ta turen ned dit selv på fredagen å plukke med meg ett sett gs hypertrack. Ny eksos er forresten også kjøpt inn så jeg får litt lyd fra "sexern " Hehe gleder meg til jeg får på felga og eksosen da blir nye framlykter neste steg så evnt senkesett etter det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 da er felgbestillingen oss gs i orden, gleder meg som en unge til å få på de nye felgene klarer nesten ikke vente. venter også spent på eksosen som jeg har bestillt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Få ut bilder nå av bilen med nye felger og eksos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Ja eksosen er nå på , men er noe finjustering igjen. Blir vell vask og en liten photoshoot imorra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Få ut noe bilder med eksos og hjul nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 eksosen er ikke noe å skryte av, var ikke som selger sa så jeg måtte kappe og styre litt for å få den på lyden ble ikke feil da , brummer litt ekstra på lave turtall og en liten ekstra snerr på toppen, ikke for mye lyd og ikke for lite, får vell skaffe en liten lyd film med tiden men felga var deeeilige bare synd bilen fikk x5 høyde når jeg fikk dem på skriker jo etter senkesett nå denne tralla det skal den få til sommerferien. nå bruker jeg det jeg har av kroner på mellomtunglappen nokk snakk her er bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 anefale det sette eg handla... ikkje super stivt. akuratt passe å rett pris...kr 3200. prøv dette nr 975 73 321. er mye å reiser svare an ikkje send an ei meld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 det blir enten det eller så blir det parts and retards sitt. da jeg kan kjøre og hente det på dagen når jeg har penger til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 prøvde meg litt frem i photobucket med ett av bildene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå