Ryeng1 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Hvilken kjølevæske farge skal jeg ha på bmwn haster da jeg har liiiite væske . Tuuusen takk for svar Grønn eller blå. Iallefall det jeg har brukt og har vært på Bmwene mine opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Bmw skal vel ha rød eller lilla? Alu toppene er ikke så glad i blå/grønn kjølevæske har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Hmmm...ikke lett når noen sier blå og andre rød. Men tror jeg skal ha rød da det skal være bra for aluminium. Hvertfall den som kommer opp på mekonomen når jeg søkte etter kjølevæske . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Som jeg sa, alu motora trives best med rød kjølevæske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Jeg kjører blå på min 523, det funker knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Fant ut det var grønn væske som var på den. Og at det var noen som hadde limt radiatoren så den hadde sprekt opp på nytt igjen, så blir å kjøpe ny radiator. Så visst noen har en radiator liggendes så ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Her har vi tre med samme bil, og tre forskjellige væsker. Er ikke til å bli klok på, har rød jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Som jeg sa, alu motora trives best med rød kjølevæske Aluminiums-topper skal ha rød/lilla kjøleveske. Har man ikke alu topp bruker man grønn og blå. Jeg har en E36 328i og kjører på grønn. Vet om mange som også bruker blå på disse, men sjelden rød. Og det sikkert av en grunn Men han fant det jo ut anyways, så da er'e jo greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Finnes det lilla også? Nå har jeg hørt om blå, grønn, gul, rød og lilla, men har selv kun vært borti blå/grønn på BMW'r, alt fra m44 til m52 :s ikke til å bli klok på nei:p viktigste er å fylle det man har fra før av;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Forresten, hør med radiatorservice på Ensjø i Oslo, der får du radiator for 2000,-, fine og nye og med metallufteskruer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 takk for tipset tzunami, skal høre, lurer også litt på å kjøpe fra scmiedmann da det ligger kunn ett steinkast unna huset og jeg ser prisen på radiator der ikke er så værst. hmmm... men da kommer det til den servicen dems igjen da, dem surrer noe inni hampen. så visst det bare koster en par hundrelapper ekstra fra ensjø så blir det der. har forresten også fått kjøpt inn senkesett til tralla ble supersport black evolution. så da blir det liggendes her hjemme til våren og sommerfelger skal på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Nei fy, må ikke handle av schmiedmann fredrik! bestilte et par bremseslanger til e30en for over en måned sida, enda ikke kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Noen som kam forklare meg hva veivhusventilasjons filter er for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bore Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Veldig pen bil, blir enda penere med senk og M pakka da Bra det ikke ble motorhavari!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Det viktigste er vel å ikke blande forskjellige farger, da risikerer man å gå fra flytende form til fast form, i form av en grøtkonsistens. Dette skjer hvis man blander grønn/blå med rød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå