omega Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Hei,kjøpt meg x3 2.od 05 mod,og i den anledning skal jeg kjøpe meg diagnoseutstyr.Er godt kjent med dette fra audi/vw men til bmw er jeg litt blank. Har kjøpt en ibm t30 for jeg lurer på å kjøpe en slik orange head,ops. Er dette overkill?...vil ha muligheten både til å ta diagnose eventuelt programmere. Svar mottas med Takk!
hao Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Velkommen til Bimmer Det er skrevet og diskutert så mye rundt dette temaet at jeg tror få gidder å engasjere seg i spørsmålet. Du har på din venstre side en søke mulighet. Bruk denne og les så får du nok et lite inntrykk av hva folk mener. search.php?keywords=diagnose+velge&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k
Haug530D Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Siden du har X5 er nok dette forummet her midt i blinken for deg: http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/ ... p-gt1.html Sikkert greitt for de som har andre typer Bmw'er også, men hovedsaklig X5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå