Gå til innhold

Min BMW 525DA 2002 M-Sport

Share

Anbefalte innlegg

Jepp.. Kjenner irritasjonen komme når man snakker om slike! Noen sier at de bare gjør jobben sin, men de har jo selv valgt jobben! :evil: Inkompetente er de i tillegg. Synes jeg ofte hører om folk med BMW som får mangel på ulik dimmensjon foran og bak selv om de blir levert slik fra fabrikk. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp.. Kjenner irritasjonen komme når man snakker om slike! Noen sier at de bare gjør jobben sin, men de har jo selv valgt jobben! :evil: Inkompetente er de i tillegg. Synes jeg ofte hører om folk med BMW som får mangel på ulik dimmensjon foran og bak selv om de blir levert slik fra fabrikk. [-X

Ja, er helt på trynet! Spesielt med de bilene som blir levert med M-utstyr, altså alt fra Understell og felger. Da blir jo E39 levert med 235 foran og 265 bak, som også står i døra, men vegvesenet mener jo at det MÅ stå i vognkortet... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så irriterende de er.. Ja er enig der, bare de så at det var en senket BMW med sot, så var det å springe ut i veien og stoppe meg.. Gamle stygge Volvoer som det er kappet fjører på, og svarte ruter, stopper de faen ikke!!! Ahhhh!!!

Mye arbeid og skifte ruter på disse da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skifte fremruter er en forholdsvis enkel prosess på E39. Hvis man får av dørtrekket så er det en såpass kurrant jobb at selv jeg klarer det - og da er det enkelt :lol:

Er nok en sjeldent godt holdt E39 dette. Forrige eier virker i alle fall å ha vært nøye nok med den 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skifte fremruter er en forholdsvis enkel prosess på E39. Hvis man får av dørtrekket så er det en såpass kurrant jobb at selv jeg klarer det - og da er det enkelt :lol:

Er nok en sjeldent godt holdt E39 dette. Forrige eier virker i alle fall å ha vært nøye nok med den 8)

Kansje jeg også klarer det da!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der va tråden på plass ja. :)

Synes du skal gå for dobbel eksos ja, og ikke den enkle runde.

Jeg også lider jo av samme skjebne som deg angående biltilsynet. Har jo glemt å bestille meg ny time igjen, siden jeg ikke fikk godkjent første gangen pga 15mm for mye senk. Så det har nok blitt avskiltnings-begjær på min.

For prøve å bestille time om mandagen.

Ellers en helt nydelig bil.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...