BMWBenny Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Kommet over ett godt E30 kjøp, men rattlåsen er slått inn, og nøklene har han mista. Får jeg bestilt nye om jeg tar med chassisnr. til BMW forhandler? Hvordan er det evenuelt og få av rattlåsen på annen måte? Er ikke lett og taue bilen hjem hit med den på, selv om det bare er snakk om 3 km:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Holder ikke med chassinummer. Vognkort og legitimasjon burde gå greit. Tar ett par tre dager fra forhandler bestiller til dem mottar ny nøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Jeg bestilte ny nøkkel for et halvt års tid siden, til en E36 318is hos GS bildeler. Bilen var ikke registrert på meg, men man måtte uansett vise vognkort. Jeg spurte etter pris på E-post og fikk et svar med pris og en beskjed om at jeg måtte ta med vognkortet for å fullføre bestillingen. Så kjørte jeg bort til butikken og viste papiret, så hentet jeg nøkkelen 2-3 dager etterpå. Husk å bestille kodet Dersom det er sånn chip i nøkkelen og startsperre. Tror det kostet mellom 700-950 pr. nøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 allright, da lar det seg sikkert ordne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Jeg fikk hentet ut nøkkel til en svensk bil for ca en måned siden. Altså uten vognkort. Med legitimasjon og chassisnummer var det ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Jeg fikk hentet ut nøkkel til en svensk bil for ca en måned siden. Altså uten vognkort. Med legitimasjon og chassisnummer var det ikke noe problem. Henta bilen nå, men viser seg at jeg fikk med orginal nøkkelen. Problemet er at de har bytta tenningslås. Og rota bort den nøkkelen :S Får se hva vi får til, køddent og få av tenningslåsen når ratt låsen har slått inn tro? noen triks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Du må nokk ha nytt ratt hverfall hvis du skal bryte opp tenningslåsen. Må bryte den kransen på rattet over den knoppen som stikker opp på rattstammen hvis du skjønner. Men det går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Du må nokk ha nytt ratt hverfall hvis du skal bryte opp tenningslåsen. Må bryte den kransen på rattet over den knoppen som stikker opp på rattstammen hvis du skjønner. Men det går.. Bare vanlig gubberatt i bilen. Så den kan ofres:P Skal se hva jeg får til, kommer jo langt med en vinkelkutter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå