Bjornhbjelland Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Opp med seg! Har transport til neste uke vist noen har lyst på et GRISE billig interiør! Løp å kjøp!
opeth84 Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Ser ut som et greit interiør. Kunne vært interessert dersom dette var nærmere og vært interessert i bytte+litt mellomlegg. Har strøkent baksete (helrygg) med midtarmlen i sort skinn.
Bjornhbjelland Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Ja, ser den. Vil bli kvitt dette interiøret no. Kan jo møttes i Bergen? Har du bare baksete? Har tenkt litt på et svart skinn interiør men er litt skeptisk korleis det blir med alt det grå inni bilen.
Bjornhbjelland Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Har forøvrig transport over til østlandet 13-15 november. Har noen originale style 44 følger som tar seg ut som vinterfelger! Løp å kjøp! Skambud er lov!!
opeth84 Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Ja, ser den. Vil bli kvitt dette interiøret no. Kan jo møttes i Bergen? Har du bare baksete? Har tenkt litt på et svart skinn interiør men er litt skeptisk korleis det blir med alt det grå inni bilen. Det blir faktisk bedre enn man hadde trodd. Jeg har grått interiør ellers (gulvteppe etc.) og med sort baksete. Dessverre,er bare baksetet jeg har. Har ikke klart å fått tak i seter fremme foreløbig. Frister mest å ha i grått skinn eller beige skinninteriør, da jeg er litt lei av sort skinninteriør. Er så mange som har, og jeg liker å ha litt mer lyst interiør i bilen.
Bjornhbjelland Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Ja nettopp. Har tenkt eindel på da. Er litt dristig Kan du ver interessert i å hente i bergen ?
opeth84 Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Ja nettopp. Har tenkt eindel på da. Er litt dristig Kan du ver interessert i å hente i bergen ? Hm,tja. Er litt blakk for tiden, så spørs om det kan gå, og pris du vil gi meg for interiøret. Bmw'en er også ganske dyr i drift, pga tett katalysator, så den ligger på over literen på mila.
Bjornhbjelland Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Eg vil bare bli kvitt interiøret så kjapt som mulig, så ka som helst bud er lov, så får me ta da der fra.
SEANPAALE36 Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 jeg har lyst på dette og gir deg et bud på 2000 kr etter helgen hva mener du med at sidepanelene ikke går inn i en norsk bil?
Bjornhbjelland Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Kjempe greier. Du skal få det for 2000kr men da henter du? Ser du bor i bergen. Side panelene er fra en engelsk bil. Og framme er bryterpanelet til sjåfør på høgre siden istedenfor venstre som det er på en norsk bil. Bak passer det nok om du har el vindu. Men du kan få med alle 4 sidepanelene for 150kr. Så kan du demontere å gjøre ka du vil med dei.
opeth84 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 lucky bastard! godt dette interiøret endelig blir solgt. var jo sykt billig!
Bjornhbjelland Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Ja, vi får nå se. Har ikke hørt noe fra han enda...
opeth84 Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Kan legge inn et bud på 1000 kr, og da får du strøkent baksete av meg. Så om jeg får tid og skrapt sammen 1000 kr, så kan jeg være interessert i dette interiøret. Har det varme i setene fremme? Helrygg bak (baksetene) og dørsider?
Bjornhbjelland Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Han som sa han sku kjøpe etter helga, skulle selvfølgelig ikke ha allikevel. Som alle andre her inne, gir de bare falske forhåpninger. Er drit lei. Vet ikke om eg orker å ta sjangsen med å sette inne svart skinn interiør når det er komplett grått. Itillegg må eg leite etter sorte seter og mulig sidepaneler så er mye jobb. Så må desverre takke nei til det. Baksetet er hel rygg ja. Er ikke varme i framsetene. En av grunnene til at eg ikke har satt dem i bilen min. Side panelene er fra en engelsk bil og noe slitt/skadet. Det betyr at framme er bryterpanelet til sjåfør på høgre siden istedenfor venstre som det er på en norsk bil. Bak passer det nok om du har el vindu. Men du kan få med alle 4 sidepanelene for 150kr. Så kan du demontere å gjøre ka du vil med dei. 2000,- for alt er gi bort uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå