opeth84 Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 Ja altså fra andre. Ikke retta mot deg! Sikkert 10stk til nå så har sagt de skal ha det Ok,skjønner. Som sagt,så står det bare på pengene her,siden jeg må beregne penger til tur retur med bil også. Men har du andre e39 deler også? Mulig noe av det kan være av interesse også.
Bjornhbjelland Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Ja altså fra andre. Ikke retta mot deg! Sikkert 10stk til nå så har sagt de skal ha det Ok,skjønner. Som sagt,så står det bare på pengene her,siden jeg må beregne penger til tur retur med bil også. Men har du andre e39 deler også? Mulig noe av det kan være av interesse også. Ser den. Er ikke så mye tur/retur da, liten slant i tillegg, men det jo verdt det med tanke på komplett skinn interiør før 2500kr. Bare hyl ut når du kan, så finne me utav det! Er desverre dårlig med ellers deler til E39. Har solgt det meste eg har bytta ut etterhvert. Eneste eg har er fire stykk original BMW style 44 felger, to stk. 17' Continental sommerdekk og en 8' Boston sub verdt ca. 2000 som eg selger til først som vil ha den. Mulig det kommer 2 stk JBL Forsterkere også for salg. Kommer ikke på noe mer i farten. Vet ikke om det er noe du er ute etter:P Har sendt deg pm med tilbud på stolen. Ja, såg det. Skal vurdere det men som sagt vil eg helst selge komplett. Men bud notert. Ser det an koss Opeth84 ligger an med kjøp!
jørnkr Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Javel, kan gå opp litt hvis det er interessant. Kunne hentet det i romjulen
Bjornhbjelland Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Javel, kan gå opp litt hvis det er interessant. Kunne hentet det i romjulen Skjønner. Det kan ver av interesse. Send meg en PM. Får eg ikke solgt samlet, så må eg selge i deler. Baksetet bruker eg i bilen nå, så det er 100% brukbart og pent.
opeth84 Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Jeg er i så fall kun intr. i dette samlet, og ikke i deler. Nei,blir nok ikke desse delene jeg er interessert i. Sub og slikt har jeg, men takk for info. Som nevnt tidligere - ved bytte så er jeg interessert,da det blir overflødig å ha et tilnærmet strøkent baksete i sort skinn til overs.
Bjornhbjelland Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 Jeg er i så fall kun intr. i dette samlet, og ikke i deler. Nei,blir nok ikke desse delene jeg er interessert i. Sub og slikt har jeg, men takk for info. Som nevnt tidligere - ved bytte så er jeg interessert,da det blir overflødig å ha et tilnærmet strøkent baksete i sort skinn til overs. Skjønner den. Men vet ikke om eg kommer til å bytte til svart interiør. Så med mindre du er interessert i å kjøpe alt uten bytte så eller kjøpe noke av det andre interiør delene. Det velger du!
opeth84 Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Jeg er i så fall kun intr. i dette samlet, og ikke i deler. Nei,blir nok ikke desse delene jeg er interessert i. Sub og slikt har jeg, men takk for info. Som nevnt tidligere - ved bytte så er jeg interessert,da det blir overflødig å ha et tilnærmet strøkent baksete i sort skinn til overs. Skjønner den. Men vet ikke om eg kommer til å bytte til svart interiør. Så med mindre du er interessert i å kjøpe alt uten bytte så eller kjøpe noke av det andre interiør delene. Det velger du! da får jeg heller tenke på det..
Bjornhbjelland Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 Da er førerstolen i skinn interiøret solgt!
opeth84 Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Ok, da blir ikke resten interessant for meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå