torbfer Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Hei eg lurer på om noen har bilde eller kan forklare kor eg fyller på olje til diffen? Vett ikke ka tid de e gjort å den svetter litt så greit å vite at de er olje på? tenkte å fikse dette i vinter får då skal den settes inn. Så noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joar_92 Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 hvilken bil er dette? som regel så har du to plugger bak på diffen, en til avtapping og en til nivå. det sier seg selv hvilken som er til hva. parker bilen flatt og fyll olje inn nivåhulle til det kommer olje ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 540 e 34. Ja fant de men er så jævli trangt at eg ikke viste om de va der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Du fikk jo en DIY for dette av meg i tråden du opprettet om lekkasjen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå