Ron Jeremy Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Hei gutta. Da har jeg handlet meg E46 gitt. Nå har jeg vært innom E30, E36 og E90, så nå syns jeg det var på tide å prøve E46. Tanken var å få en anstendig arb bil (anstendig kan du bytte ut med gamlis), som er nogenlunde moderne i form av ASC, klima osv osv, uten å blåse altfor mye kr. Bilen (henter den Torsdag) er en 99 320ia sedan, i den spenstige fargen sølv. Km er ikke så gæli, tilstanden er ok, men hele bilen er kjedelig. Kommer ikke til å gjøre de store sprell med den i vinter, eller ever - i den forstand at det ikke blir snakker om lambo dører og the works. Gidder ikke blåse hysteriske summer på denne. Men planen er som følger: - Soting av ruter (sølv bil må ha tonede ruter for å ha et snev av stil, syns nå jeg) - BBS CH i 19", dette er i mine øyne den perfekte felgen på E46, og de må på! - Noe senk, 20-30 mm, gjerne ACS fjærer, meget fornøyd med disse. - Hvite blinkere foran og på sider. - M front. Evt: - LED baklamper, hva syns folket? - Interiør - her må noe gjøres, burde jo vært svært sportskinn og alu lister, pr idag er det grått standard seter og plast lister i alu look... Trodde 320i hadde noe "mer"? Bilder kommer folkens, og utstyrsliste. Vil gjerne høre litt tanker om E46 320i, og hva som "trengs". På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Vehicle informationVIN long WBAAM11070CA26526 Type code AM11 Type 320I (EUR) Dev. series E46 (4) Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M52/TU Cubical capacity 2.00 Power 110 Transmision HECK Gearbox AUT Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STOFF FLOCK RAUTE/GRAU (E3TT) Prod. date 1998-11-30 Order options No. Description 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD 256 SPORT-/MF-STEERING WHEEL/CRUISE CONTROL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 662 RADIO BMW BUSINESS CD 842 COLD CLIMATE VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 888 DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE Series options No. Description 305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 550 ON-BOARD COMPUTER 832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT Utstyrslisten, takk for hjelpen btw! Som dere ser er den i andre siden av kategorien velutstyrt. Litt bevisst, da bilen er 12 gammel og ikke blir yngre ( les muligheter for feil og problemer) Dette er en arbeidsbil, med fokus på et ønske om å begrense utgiftene, derfor valgte jeg en kjedelig bil, med (for meg) rett motor, rett km stand, og med begrenset utstyr, til rett pris. (73.000.-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå