awt Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Dette er helst med tanke på kjøp av bil fra f.eks. Tyskland. Som de fleste sikkert vet er det ikke helt unormalt å justere litt på kilometerstanden på biler som selges i Tyskland. Hvis man kjøper en bil som er merket "BMW Premium Selection" kan man da være "sikker" på at bilen ikke er tuklet med, eller er ikke dette merket verdt noe som helst og kun en reklame-gimmick? Det samme med andre ting, som om den f.eks. har vært skadet og komplett bygget opp igjen og slike ting. Hva hvis man kjøper en bil uten dette merket fra en offisiell BMW-forhandler, er alle biler uten dette merket søppel da, eller vil man igrunn være ganske "trygg" da også? Jeg bryr meg ikke her om garantiordningen og EuroPlus-garantier og alt det der, men standen på bilene i sin helhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kønig Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Hei! Jeg hentet en Premium Selection bil i Tyskland for ca 2 mnd siden. Europagarantien falt vekk siden jeg tok den med til Norge, dette bekreftet Bavaria at var normalt. Jeg forestillte meg at siden det var en Premium Selection bil så ville den være nærmest strøken. Men etter mine oppfatninger var den ikke det. Og det var faktisk helt åpenbare "feil" som sto i kontrast til resten av bilen og som forhandleren burde sett og rettet på. Så selv om det er en Premium Selection bil gir det for min del ikke noe garanti at den er strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Takk skal du ha. Det var litt slik jeg fryktet. Har igrunn hele tiden hatt inntrykk av at biler med dette merket er utmerkede eksemplarer, men da kan man igrunn finne en like "fin" bil uten dette merket siden garantiene ikke er verdt noe for oss uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå