pål Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Fikk pakke i posten i dag fra Ireland Engineering, med blandt annet urethan foringer til bakstillinga (de fire små til bærearmene) Synes disse virket veldig stive. Noen som har erfaringer med disse? blir de veldig stive? lager de mye lyd? Gjelder e 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Fikk pakke i posten i dag fra Ireland Engineering, med blandt annet urethan foringer til bakstillinga (de fire små til bærearmene) Synes disse virket veldig stive. Noen som har erfaringer med disse? blir de veldig stive? lager de mye lyd?Gjelder e 30 Jeg har disse på min e30. De blir ikke for stive. Mine lager en del knirkelyder, så jeg kan anbefale å smøre godt mellom travers og foring når du monterer. Lithiumgrease passer gjerne bra til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Aha, den er god. Regner med sånt fett blir vasket bort med tiden. Tror jeg går for powerflex isteden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå