in2you Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Denne bilen skriker etter photoshoot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina B3S Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Gratulerer med grom bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Gratulerer med grom bil. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Denne bilen skriker etter photoshoot! snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Gratulerer med tøff bil. Ser den er solgt av Konghelle, men denne har vel også gått i Oslo? Jeg så den på Rema 1000 Bjerke for 2 vintre siden. Synd at noen vinterkjører sånt, men kan jo være i utmerket tilstand allikevel Må nesten ha vært samme bilen, var prikk lik. Tok noen bilder husker jeg, kan se om jeg har de enda, tror de er borte, men. Var jo ikke så aller verst pris på en slik heller egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Den var kjøpt derfra ja, å eieren var ifra Oslo. Jeg fikk ikke med noen ekstra dekk eller felger fordi de sa at bilen aldri Var vinterkjørt...se om du kan finne de bildene er du snill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Lyden sitte i ørene ennda er som jeg skrev på FB "Alpina er ikke mindre want nå" takk ennda engang for prøveturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Lyden sitte i ørene ennda er som jeg skrev på FB "Alpina er ikke mindre want nå" takk ennda engang for prøveturen Skulle bare mangle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Er kanskje på gamlepc-en, så skal ta en titt når jeg får tid og husker Mye mas ut uka. Men bare å minne meg på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Finner ingen god grunn til at det ikke skal komme en Alpina eller to hit : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Finner ingen god grunn til at det ikke skal komme en Alpina eller to hit : Både E46 B3 å e92 D3 skal være på treffe, og begge skal være ferdig polert å klar for utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Er kanskje på gamlepc-en, så skal ta en titt når jeg får tid og husker Mye mas ut uka. Men bare å minne meg på det Skal si ifra hverdag e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Grom cabriolet det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Grom cabriolet det der! Takker, folk får sjokk når de ser en ung gutt på 23 år inni en slik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå