Terje325i Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Flott bil du har! Ute å kjørte tirsdag formiddag i Ørsta? Såg en mistenkelig lik bil da Grom lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Flott bil du har! Ute å kjørte tirsdag formiddag i Ørsta? Såg en mistenkelig lik bil da Grom lyd! takk takk, det var nok meg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Sjekket bildene igår, fikk ikke lastet dem opp her fordi bimmers var nedi igår, men er denne bilen! Legger ut bilder så fort jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Ok du, jeg venter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Slik. Vil nå påstå at det er vinterføre. Datoen tror jeg er 23.12.2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Skulle gjerne hatt de felga der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Pen bil! Må ha god råd du Så ikke noen av alpinaene på treffet i ørsta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Grom cabriolet det der! Takker, folk får sjokk når de ser en ung gutt på 23 år inni en slik bil Veeeel... Får vel ca like mye sjokk av av tanken på å se en 23 åring i en slik en -som i tillegg har en 2009 modell Alpina også.... Ikke akkurat på tilbud den heller tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Pen bil! Må ha god råd du Så ikke noen av alpinaene på treffet i ørsta? e har bare banken som er snille med meg ingen av bilene var klare for noe treff dessverre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Da er caben til salgs, grunnet er at e skal kjøpe meg en NSX. hvertfall det som er planen kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 NSX er helt sykt gromt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Forresten Kajmer, videresend de vinterbildene til kongshelle bil Er litt dårlig å reklamere med at det er en sommerbil når den har blitt brukt som snøplog og julegave-børse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Forresten Kajmer, videresend de vinterbildene til kongshelle bil Er litt dårlig å reklamere med at det er en sommerbil når den har blitt brukt som snøplog og julegave-børse Jeg liker ikke å klage på en bil som funker som den skal De sa jo bare den forrige eier'n sa til dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå