torko Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 hei jeg har nå fått svar fra statensvegvesen om at jeg kan bygge om e30 min fra 320, til 325. men i brevet står det at jeg må fremlegge dokumenter på motor/ eller delebil. jeg kjøpte motoren min utestående hos en kar. mer veit jeg selv ikke om denne motoren altså hvilken bil dette kommer ifra osv.. hva skal jeg da gjøre når jeg er på kontroll / godkjennelse?? takknemlig for all svar jeg får;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 ingen som veit noe om detta+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 kvittering fra han du kjøpte den av burde da holde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Kvittering viser bare at du har kjøpt noe Helst bør vedkommende ha papirer på bilen motoren kommer fra Ulempen med å kjøpe løst dette¨ hadde du hentet alt fra en eller flere donorbiler kunne du vist til VIN nr osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Hvilke papirer er det prat om på motor? Er det vognkort man trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 okei.men har jeg mulighet til å skrive på et ark at jeg har kjøp motoren fra feks en 325 som er kompis sin og bare late som han har solgt meg denne motoren og bare skrive opp chassinr hans?? underskrift fra han osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Mye som kan gå! Ville ikke outa det på ett åpent forum Lar ikke motoren du har seg spore da? P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 hehe:P jo det står jo en masse tall og dritt på motor.... så regner med at man sikkert kan finne fram til opprinnelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 lurer på akkurat det samme siden jeg har samme problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Har u motornr så kan bmw klare å finne ut hvilken bil den kommer fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Er det alle nyere BMWmotorer som har sporbart motornr da? Trodde de sluttet med det en gang på 90tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå