gullsakar Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 hvilket skum snakker vi om?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Høyttrykksspyler er bannlyst under panseret, før eller siden så kan man skade noe. Men som regel så går det jo bra Det beste e å bruke kost og god motorvaskmiddel. og hafeslangen dah blir så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 blir mer vann fra hageslangen da i forhold til høytrykk.. men er enig i at man ikke er forsiktig så kan man vel fort ødelegge no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FKS Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Jeg vasket motoren min igår... Nå går den ikke så godt lenger,virker som den bare tenner når den har gått runden sin,da tenner den,så kan jeg jage turtallet opp. Men den går ikke på tomgang eller jevnt. Kun jaging med gasspedalen helt rolig. Bare jaging,også dør den når jeg slipper gassen. Har tørket alle koplinger. Er det noen andre som har vasket motoren sin så godt?? Har jeg vasket bort litt av motoren eller??!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Kanskje du har greid å spyle av en slange til tomgangstilleren!? (spørs jo åssn motor du har i bilen det da..). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FKS Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Kanskje du har greid å spyle av en slange til tomgangstilleren!? (spørs jo åssn motor du har i bilen det da..). Har en e34 88mod 525i 170hk. Kan det være att den tomgangssensoren som er under gass-spjeldet er død?? Hadde spylt av den slangen som står rett på baksiden av sensoren,men ikke noe liv selv om jeg satt på den. (fant ut det før jeg spurte her) Noen som har testet ut hva av singnaler som må til for att motoren skal gå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Nei den trenger ikke å være død, du kan jo prøve å kakke til den med en fastnøkkel mens noen holder motoren i gang! Sjekk etter om det har hoppet av noe annet også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå