kalinkamaen Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Oki jeg fant løsningen på problemet. http://www.zeckhausen.com/cdv.htm Morten
aottesen Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Har ikke hatt problemer med det på min, selv ikke etter remap. Men, har en kamerat som har problemet på sin 120d 177@221 hk. Den var inne hos Jæger for softwareupdate for noen uker siden, og har ikke hørt noe klaging på det etterpå.
kalinkamaen Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Software update hjelper ikke i følge babybmw forumet. Men det kan jo være Bmw skifter ventilen, uten at de gir beskjed. Det er en ventil som struper igjen kløtsj væske linja til master silynderen til kløtsjen. Ingen software kan gjøre noe med dette. Men uansett så har jeg lagt den røde Bmw-en på hylla. Følte selger føles litt useriøs. Hadde altfor lite info om bilen. Morten
kalinkamaen Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 Heisan da var bimmeren i hus. En svart 2006 med skinn interiør strøken. kjørt bare 53000 km. Forige eier har passet på bilen som en baby. Bilen er tysk importert. Så jeg begynner å lure på om den er chipped. Den går som et uvær. Hvordan kan jeg finne ut av dette? Her er noen bilder: http://imageshack.us/g/339/6937741403.jpg/
aottesen Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Nydelig bil Lett misunnelig på de skinnstolene dine! Bilen er sikkert ikke chippet, med mindre du fikk beskjed om det? Trodde lenge at min var chippet også, men viste seg bare at de går ganske greit i utg.punktet (det fant jeg nemlig ut av at den ikke var, da det nye mappet ble lagt over)
kalinkamaen Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 Hjertelig.. Setene var mye av grunnen til at jeg kjøpte den. Prikken over i-en. Likte veldi godt felgene og. Ellers så likte eg at den var annonym bak. Ulv i fåre klær;) Han sa at han trodde den var chippet da den gikk i tyskland. Men han var ikke sikker. Den går noe ..... hehe. Sliter holde han med audien og den er 212 hk. Og det er ikke så stor forskjell på vekta. Ellers er parrot mki9200 bestilt og på vei. Har også bestilt Clutch Delay Valve for å montere. Merker at kløtsjing er noe grusom på disse bilene. Er det andre ting jeg bør gjøre? Morten
aottesen Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 DA kan det jo være den faktisk er chippet, ja Bare sørg for at det ikke er noe piggy-back-greier. Gjøre med bilen? Er bare snakk om smådetaljer syns jeg. Sote rutene og lykter og sort grill? Du kan jo se på tråden om bilen min. Kanskje det faller i smak?
kalinkamaen Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 Jepp skal sjekke det. Tviler på det er gjort på den amatørmessige måten. Jeg har tittet på tråden din. Og bilen din er en perle. Tviler på at jeg kommer til å gjore like mye som deg, da jeg liker at den er litt anonym. Vi får se i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå