Johannes1993 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 bmw 520i 1997 modell, den fusker på tomgang no veldig ligger langt nede på turtallet og den dauer hele tia når e tar inn clutchen etc, noen som vet hva dette kan komme av? Kan det være tomgangsmotoren som er defekt ? eller ikke funker skikkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 bump. Den kjører normalt er bare tomgangen som er mongolid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Peilepinnerøret til oljen var helt løst når jeg dro i det, var ikke festet med skrue. det var vist ikke ccv heller. skal få skrudd dette skikkelig fast, men noe jeg burde skjekke/ bytte før jeg skrur alt dette skikkelig fast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 Bump.. en jeg kjenner hadde samme problem på en E34, den oppførte seg helt likt, fusker som f på tomgang og avogtil dauet når han tok inn clutchen, men var helt normal når han kjørte, slik er min også. Problemet hos han var Coilen og ledningene som hadde blitt helt grønnaktige inni. men den virket normalt når han kjørte og akset, samme som hos meg. Dette kan vel være en mulighet hos meg også? Skal skjekke det når jeg er ferdig på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 ingen som har noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 kan jo være bensinstrykks regulatoren din. min fuska noe veldig å begynte å dø ut på tomgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Holder en knapp på gåen veiv eller kam sensor! Ta en diagnose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 Bump..en jeg kjenner hadde samme problem på en E34, den oppførte seg helt likt, fusker som f på tomgang og avogtil dauet når han tok inn clutchen, men var helt normal når han kjørte, slik er min også. Problemet hos han var Coilen og ledningene som hadde blitt helt grønnaktige inni. men den virket normalt når han kjørte og akset, samme som hos meg. Dette kan vel være en mulighet hos meg også? Skal skjekke det når jeg er ferdig på skolen. Når du sier Coilen så hadde nok han med E34 M20B20 er ikke en Coil på din bil men en Coil pr sylinder, dvs det er 6 Coiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå