granli Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Har akkurat kjøpt en e28 1,8. Bilen er i noe shabby teknisk stand, dårlige bremser, en kanal må rustsveises. Men karossen forøvrig er hel og fin. Planen er å senke og stive, få på noe fete rims (har bbs rk felger liggende til e36, er spent på om de får plass, har ikke testet enda), Alpinafront/tips? Bygge om til 525 . Har også hørt at bakstillinga til e34 skal være grei å montere på e28. (får jeg 2,5utveksling? og orntlige bremser bak) Akkurat nå ligger gsperformance coilovers høyt på ønskelista, men er det noen som har tips til annen senk/dempere, helst med tüv papirer!!? Det kommer flere bilder etterhvert Bilen står hjemme i Mo i Rana, bor i Stavanger nå, men har mistet mitt körkort, så har ikke fått den nedover og begynt enda Dette blir ikke et bygg for banebruk, men blir min bruks/cruise bil når jeg får lappen tilbake
Kjakan Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Du får jo bilsteindempera også kan du kjøpe h&r fjøre. Dei ha tuv papirer tru ej. Alpinafront er jo ikkje domt! Senka, feite felga, go 6'er lyd og litt shining i lakken so blir de knall
granli Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 GS har bilstein dempere, men ikke fjører. Og hvordan er de Spax-demperene de selger? e det stor forskjell i kvalitet? Link til hvor jeg får kjøpt h&r fjærer?
Kjakan Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Visst du ringe gs so bestille dei:) spax hekje ej trua på. Kosta jo 2500?? Greitt visst dei he tuv bere for å godkjenne forso å kjøpe coilover. Men visst du skal ha noke permanent og vil ha me tuv so ha ej gått for bilstein dempera og hr fjøre:)
Morty999 Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 skal jobbe litt for å få på e34 bakstillinga. hehe. passer nok ikke rett på akkuratt
gkw89 Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 skal jobbe litt for å få på e34 bakstillinga. hehe. passer nok ikke rett på akkuratt passa ikke bærearmene rett på hos mr Løken da?
granli Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Prøvemontert BBS rk-felgan eg hadde på e36`n, ser ut til å passe bra. Den e aaaaaltfor høy no. Gleder meg til å få senka..
granli Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 I dag har jeg fått bytta hovedsylinder til bremsene så nå er alt i orden og den bremser på alle hjul, tidligere gikk pedalen rett i bånn og så funka bare bremsene vf og hb, så trykket lak forbi en plass, men nå er altså alt i orden. Fått prøvekjørt litt og det kjennes bra ut! Her er et lite bilde fra ikveld etter vask
Lamek Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Flott bil:) Supert at du fikk bremsene i orden.. bare å pipe på hvis det er noe mer du trenger:)
ealoken Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 kan bruke e34 bærearmer ja. GS leverer H&R 40/30 mm senkefjører, noe som er en meget god kombinasjon med Bilstein B8.
joachim sørlie Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 ville nok heller gått for e34 bærearmer enn og prøve og få på e34 traversen.. morro med flere e28èr som havner i gode hender, husker når min så sånn ut jeg.. klin lik
granli Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 Nettop bestilt bilstein dempere, H&R fjører og Mfrontspoiler fra GS! Gleder meg stort til å få montert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå