Gå til innhold

DAGERIK's E39 520

dagerik
 Share

Hvilken plastikk skal jeg gå for til våren??  

33 stemmer

1. 1. Hvilken plastikk skal jeg gå for til våren??

• M kopi hele vegen(inkl. bakrute senker og bakluke lippe)
      14
    • Aeurodynamik fanger(inkl. bakrute senker og bakluke lippe)
      2
    • M kopi hele vegen(uten bakrutesenk og baklukelippe)
      9
    • Aerodynamik( uten bakrutesenk og baklukelippe)
      3
    • Orginalt, heller bruke pengene på coilovers å andre ting
      5

Anbefalte innlegg

Smaaaack ! Det ble nice :) Har du bilde lengre ifra ?

Har det, men ingen gode.. :P Skal ordne bedre snart, når jeg får lånt et bedre kamera.. :)

Har også satt opp avstemming, vet at de fleste bare går god for m-plastikk.. Men synest det er så mange som har det nå, så de ikke lenger er så spennende. Men vil heller ikke ha noe som ser ut som japse-plastikk raketter...

Kom gjerne med gode tips om gode plastikk alternativer og plasser å kjøpe det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Lenge siden jeg har oppdatert nå.. Men en oppdatering uten bilder..

Skulle skifte olje i går, og når jeg sku trekke ut bunnpluggen, kom NESTEN halve ut. Første jeg tenker er, hmm tyder på dårlig vedlikehold.

Hadde verken grisepikk eller ny plugg i gårkveld, så lot det stå, å gikk over til oljefilteret..

Det hadde begynt å smuldre, å såg ikke ut til å være byttet på en god stund.

Igjen, setter en finger på dårlig vedlikehold.

Bytta plugger, samme historie der. Måtte bruke ALL makt i meg får å løsne pluggene. Jeg har byttet en del plugger i mitt liv, men ALDRI sett plugger som såg slik ut.

Fikk dårlig samvittighet ovenfor bilen min..

Så til i dag, fikk en snerten pakke fra USA i dag! :) GROM audio kom endelig!

Ganske enkelt å montere, men de ledningstyvene som fulgte med, stolte jeg ikke på, så laget en egen ordning.

Om ønskelig, kan jeg skrive en review av den etter å ja brukt den en stund...

Men det som skjedde når jeg hadde montert, og skulle montere sammen igjen, var at kupeviften ikke fungerte lenger!

Varme, kulde og AC fungerer, men ikke justering av vifte hastighet. Noen tips?? Takk til alle som har noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en oppdatering, fått innskaffet Led Strips som skal ordnest litt her og der( Ta det med ro! Er ikke under bilen de skal!)

Har også fått sprederne, og nye nyrer. Litt usikker på om jeg må trekke opp ledning til spredere, eller om dette er opplagte ledninger på.. Hørt begge deler, EVT. tips om hvor de ligger om de er der, taes imot med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål ang. montering av grøftelys: Har som folk ser ikke grøftelys på bilen orginalt, så skal til å montere nytt.. Noen som har/kan lage et kjapt koblings skjema på dette? Har gjort det en gang før, men husker ikke hvordan jeg gjor det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig funnet ledningene! Den ene var stripsa fast bak radiatoren, og den andre under lykten på venstre side. Resultat:

IMAG0409.jpg

Så har jeg også montert nye casterstagforinger i helgen, grunnet risting i rattet.. Brukte 9(NI!) timer på dette, grunnet ikke skikkelig utstyr, og feil tilsendte foringer, så jeg måtte lage meg en egen hylse.. Resultat:

IMAG0415.jpg

Ble LITT skitten av å ligge på garasjegulvet... Resultat:

IMAG0436.jpg

Bytta foresten nyrer for ikke så lenge siden:

IMAG0386.jpg

Ser en del forskjell på de:

IMAG0385.jpg

Bytta også utvendig termometer:

IMAG0387.jpg

Noen som har tips til å få fjerna denne?

IMAG0384.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...